AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg startet i jobb etter permisjon denne uken. Babyen min er åtte mnd. Etter at jeg startet i jobb har jeg hatt hodepine hver dag. Hodepinen kommer rundt klokken 12.00, blir verre i løpet av noen timer og fortsetter resten av kvelden. På grunn av amming har jeg litt usammenhengende søvn. Har ammefri, men på grunn av ammefri er jeg borte fra hjemmet i 7-8 timer hver dag. Bruker lunsjpausen på å pumpe melk. Er det vanlig at kombinasjonen baby og jobb blir for mye? Anonymkode: 239c1...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Dette er så trist. Du skulle vært hjemme og tatt deg av babyen. Å kombinere jobb med en baby som våkner på natten, og alt styret med amming er jo ikke bra for deg. Full forståelse for at det blir for mye! Jeg var hjemme med baby hele det første året sist, og denne gangen har vi og valgt at jeg skal gå hjemme et år. Nettopp på grunn av det du skisserer her. Det blir for stress. Jeg må ta ulønnet permisjon i mange måneder, og har full forståelse for at ikke alle kan det. Permisjonsreglene er blitt helt tullete.. Anonymkode: 70f7d...286 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg startet i jobb etter permisjon denne uken. Babyen min er åtte mnd. Etter at jeg startet i jobb har jeg hatt hodepine hver dag. Hodepinen kommer rundt klokken 12.00, blir verre i løpet av noen timer og fortsetter resten av kvelden. På grunn av amming har jeg litt usammenhengende søvn. Har ammefri, men på grunn av ammefri er jeg borte fra hjemmet i 7-8 timer hver dag. Bruker lunsjpausen på å pumpe melk. Er det vanlig at kombinasjonen baby og jobb blir for mye? Anonymkode: 239c1...6b7 Da sykemelder du deg. Kroppen din takler ikke jobb, søvnløshet, stress, amming. Det er helt forståelig at du får hodepine. Gå til legen og fortell om hodepinen.. Anonymkode: 70f7d...286 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Ja, jeg hadde en del hodepine i den perioden, og noen migreneanfall. Jeg begynte tidligere da, etter 5,5mnd. Mange ineffektive dager på jobb, både pga. trøtthet og fordi hodet rett og slett føltes som fylt av bomull. Dårlig konsentrasjon og hukommelse. Det hjalp da ammingen dabbet av, babyen sov bedre og pappa tok mye. Har du flere symptomer enn hodepine? Anonymkode: df661...d5c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg startet i jobb etter permisjon denne uken. Babyen min er åtte mnd. Etter at jeg startet i jobb har jeg hatt hodepine hver dag. Hodepinen kommer rundt klokken 12.00, blir verre i løpet av noen timer og fortsetter resten av kvelden. På grunn av amming har jeg litt usammenhengende søvn. Har ammefri, men på grunn av ammefri er jeg borte fra hjemmet i 7-8 timer hver dag. Bruker lunsjpausen på å pumpe melk. Er det vanlig at kombinasjonen baby og jobb blir for mye? Anonymkode: 239c1...6b7 Mente: "Har ammefri, men selv om jeg har ammefri er jeg borte fra hjemmet 7-8 timer hver dag." Anonymkode: 239c1...6b7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, jeg hadde en del hodepine i den perioden, og noen migreneanfall. Jeg begynte tidligere da, etter 5,5mnd. Mange ineffektive dager på jobb, både pga. trøtthet og fordi hodet rett og slett føltes som fylt av bomull. Dårlig konsentrasjon og hukommelse. Det hjalp da ammingen dabbet av, babyen sov bedre og pappa tok mye. Har du flere symptomer enn hodepine? Anonymkode: df661...d5c Nei, jeg har ikke andre symptomer. HI Anonymkode: 239c1...6b7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dette er så trist. Du skulle vært hjemme og tatt deg av babyen. Å kombinere jobb med en baby som våkner på natten, og alt styret med amming er jo ikke bra for deg. Full forståelse for at det blir for mye! Jeg var hjemme med baby hele det første året sist, og denne gangen har vi og valgt at jeg skal gå hjemme et år. Nettopp på grunn av det du skisserer her. Det blir for stress. Jeg må ta ulønnet permisjon i mange måneder, og har full forståelse for at ikke alle kan det. Permisjonsreglene er blitt helt tullete.. Anonymkode: 70f7d...286 Ja, enig i dette. Fordelen med mye pappaperm er at barn og far får god tid til å skape en god relasjon. Samtidig opplever jeg at biologien forteller oss at mor burde vært lenger hjemme til det beste for barnet. HI Anonymkode: 239c1...6b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå