Gå til innhold

Samboeren min vil ikke prate med meg før jeg har sagt unnskyld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt meg i sofaen , og tok beina på bordet. Der hadde samboeren min satt en kopp. Jeg tok beina på bordet,  og da veltet koppen og det kom masse te på bordet. Jeg ble sur på samboeren min og kom med en kommentar om at hun ikke trengte å la en kopp med innhold ligge på bordet , og at det var hennes skyld at jeg griset.

Jeg er så lei av at hun setter kopper rundt på alle bord. Det er ofte det står 2-3 kopper fra samme dag. Dette er også en grunn til at jeg ble irritert. Dessuten er det vanlig å drikke opp te man tar , og ikke la det være noen timer etter man drikker det. 

Uansett så ble hun kjempe sur på meg , og mente at jeg burde ta ansvar for egne handlinger og ikke gi henne skylden for at jeg sølte. Hun stoppet aldri å prate,  og ble mer og mer irritert når jeg stod på mitt om at det var hennes feil. Til slutt ble jeg så lei av å høre på henne at jeg lagde killinglyder etter hun pratet. Da stoppet hun. Men nå nekter hun å snakke med meg før jeg har sagt unnskyld til henne,  men jeg har jo ingenting å be om unnskyldning for, mener jeg.. 

Hva mener dere er rett ? 

Anonymkode: 7ed01...3ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener hun har rett her. Det var din feil at den veltet og du oppførte deg nedlatende og barnslig etterpå. 

Det kan godt være at hun setter for mange halvdrukne kopper overalt, men det er en annen diskusjon som du kan ta opp en annen gang.

Anonymkode: e44f9...db5

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg satt meg i sofaen , og tok beina på bordet. Der hadde samboeren min satt en kopp. Jeg tok beina på bordet,  og da veltet koppen og det kom masse te på bordet. Jeg ble sur på samboeren min og kom med en kommentar om at hun ikke trengte å la en kopp med innhold ligge på bordet , og at det var hennes skyld at jeg griset.

Jeg er så lei av at hun setter kopper rundt på alle bord. Det er ofte det står 2-3 kopper fra samme dag. Dette er også en grunn til at jeg ble irritert. Dessuten er det vanlig å drikke opp te man tar , og ikke la det være noen timer etter man drikker det. 

Uansett så ble hun kjempe sur på meg , og mente at jeg burde ta ansvar for egne handlinger og ikke gi henne skylden for at jeg sølte. Hun stoppet aldri å prate,  og ble mer og mer irritert når jeg stod på mitt om at det var hennes feil. Til slutt ble jeg så lei av å høre på henne at jeg lagde killinglyder etter hun pratet. Da stoppet hun. Men nå nekter hun å snakke med meg før jeg har sagt unnskyld til henne,  men jeg har jo ingenting å be om unnskyldning for, mener jeg.. 

Hva mener dere er rett ? 

Du burde kreve en unnskyldning for barnslig oppførsel. Deretter burde du si unnskyld for å være barnslig.

Etter det kan dere ha make up sex 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Troll. Ingen kan være så idiot som du utgir deg for å være. 

Anonymkode: bb67a...480

• Liker 18
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være dagens 😂

Anonymkode: a717e...aa1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke skylde på at hun setter en KOPP på bordet, som skal stå på bordet. Beina har ikke noe på bordet å gjøre, og isåfall må DU se deg for før du putter beina der. 

Anonymkode: 8f260...49a

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Å slenge beina på bordet er vel ikke bedre enn å slenge kopper rundt seg? En kopp hører mye mer hjemme på et bord enn beina egentlig. Altså, jeg sitter med beina på bordet selv her, men jeg har aldri veltet noe med dem. Se deg litt bedre for heller. 

• Liker 3
Skrevet

Du veltet koppen. Hvordan kan det være hennes skyld? 

Jeg synes uansett det er en merkelig problemstilling. Hvorfor lage så stort nummer ut av en slik hendelse? Er det ikke bare å tørke opp og problem løst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😂😂

Anonymkode: bbca6...5db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt idiot. 

Anonymkode: 6222f...771

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg satt meg i sofaen , og tok beina på bordet 1. Der hadde samboeren min satt en kopp. Jeg tok beina på bordet,  og da veltet koppen og det kom masse te på bordet. Jeg ble sur på samboeren min 3 og kom med en kommentar om at hun ikke trengte å la en kopp med innhold ligge på bordet , og at det var hennes skyld at jeg griset 4

Uansett så ble hun kjempe sur på meg , og mente at jeg burde ta ansvar for egne handlinger og ikke gi henne skylden for at jeg sølte. Hun stoppet aldri å prate,  og ble mer og mer irritert når jeg stod på mitt om at det var hennes feil. 5. Til slutt ble jeg så lei av å høre på henne at jeg lagde killinglyder etter hun pratet 6. Da stoppet hun. Men nå nekter hun å snakke med meg før jeg har sagt unnskyld til henne,  men jeg har jo ingenting å be om unnskyldning for, mener jeg.. 7

Hva mener dere er rett ? 

Hun har rett og du skylder henne 7 unnskyldninger. Jeg har hjulpet deg og pekt på hvor dine feil ligger.

Anonymkode: 94211...a43

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dust! Hvor ellers skal man sette fra seg en tekopp enn et bord? Du bør se deg for hvor du slenger beina

Anonymkode: 4d3c0...339

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er kliss lik eksen min. Unødvendig å si, men jeg heier på dama di. 

Anonymkode: ab4b2...6cf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Muffin man
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

jeg så lei av å høre på henne at jeg lagde killinglyder etter hun pratet.

Du..

Selv jeg blir provosert av slik oppførsel..  Om du ikke vil si unnskyld for det med koppen så si det for at du håner henne når hun allerede er sur. Her må du se litt lengre enn din egen nese..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat trollet!

Anonymkode: f0600...3b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva mener dere er rett ? 

Hva er «killinglyder»? 

Gjest Muffin man
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (4 minutter siden):

Hva er «killinglyder»? 

Tolket det som kylling 🐔

AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (9 minutter siden):

Hva er «killinglyder»? 

Mente kylling .

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener : er det rart det er krig i verden.. hjelpes!

Anonymkode: 0301b...14c

AnonymBruker
Skrevet

Høres egentlig ikke ut som noen av dere har boevne. Samboeren din høres skikkelig grisete og søplete ut som lar kopper med innhold i stå rundt til stadighet, og du høres stokk dum ut. Se på bordet før du slenger opp beina. Tørk opp umiddelbart hvis du søler. Ta ansvar for at du selv sølte. Og flytt til et sted du slipper å omgås noen som ikke skjønner grunnleggende hygiene og husarbeid.

Anonymkode: fd3d3...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...