Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som prøver deg på gutter med kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 3 år nå, og siden før vi ble sammen så har spesielt en jente prøvd seg på han siden. Og av og på så har flere av jentene i gjengen hennes gjort det samme. Hun visste at vi holdt på da hun først begynte og vet godt at vi er sammen og det har hun visst hele tiden. Uansett så kommenterer hun hjerteøyne under bildene hans, sier bare hei til han når både jeg og han går sammen. De sier liksom hei, og så navnet hans, selvom de godt ser at jeg går rett ved siden av han. De prøver seg også på han når jeg ikke er der. Hva synes dere? Er det greit å sende melding til henne/de å gi beskjed om at dette ikke er greit, da de godt vet at vi er sammen? De gjør det bare for å ødelegge mellom oss. En gang kommenterte 5/6 av jentene i gjengen på samme bilde når vi hadde vært sammen i over 1 år, og dette visste de. Men alle gjorde det for å prøve å ødelegge for oss. Hva gjør man i en slik situasjon?

Anonymkode: a2c8b...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hev hodet og gå videre og ignorer. Damer som legger seg etter opptatte menn og vise versa om menn som legger seg etter opptatte damer, har et særdeles mindreverdighetskompleks og trenger den bekreftelsen. 

Anonymkode: f6cca...125

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får hun skylden for å forsøke å ødelegge når det er din kjæreste som må ta steget for å være utro? 

Anonymkode: f33ea...ff5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjæresten din som skal og bør sette dem på plass.

Anonymkode: 803fc...b5e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke misforstå, de er drittkjerringer som prøver seg. Men det er han som må si ifra, de kommer ikke til å respektere at du sier det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor får hun skylden for å forsøke å ødelegge når det er din kjæreste som må ta steget for å være utro? 

Hva mener du med det? Selvfølgelig får hun skylden når hun gjør sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Tja, du kan jo ikke nekte noen å kjempe for det de vil ha… Hvor gamle er der, 14? Hvis kommentarer på bilder på some og det faktum at de sier hei kun til ham, «ødelegger» forholdet er det ikke holdbart i utgangspunktet heller…

Anonymkode: 848fb...d51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bry seg? Er jo bare å la være å gi handlingene deres makt.

Skrevet (endret)

Som sagt over her; hev hodet og ignorer dem! 

De vet at dere er sammen, de ser at dere er lykkelige - dette er jenter som kjeder seg, sikkert veldig usikre på seg selv, og skaper splid! Gir du dem oppmerksomhet så har du startet det, og da kommer de ALDRI til å gi seg. Jeg tror faktisk det kommer til å bli mye verre hvis du kontakter de. Uansett så ødelegger dem jo ingenting ved å si "hei" til han og ikke deg. 

Dette handler ikke om deg og han, dette handler ene og alene om usikre jenter med lav selvfølelse. Drit i dem! Hvis noen skal si ifra så er det kjæresten din :). Det er han som skal stå opp for deg og forholdet deres, når noen kontakter han på en flørtende/seksuell måte. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med det? Selvfølgelig får hun skylden når hun gjør sånn?

Jeg er til dels enig, men det er kjæresten din som blir kontaktet - han har ikke blokkert dem, han har ikke sagt noe til dem. 

Kjæresten din lar dem holde på. Hadde noen gutter gjort det samme med deg, hadde ikke du sagt ifra eller blokkert dem da? 

Endret av kraftwerk
AnonymBruker
Skrevet

Er det i ungdomsskolen dette foregår?

Om noen sa hei til kjæresten min, ville jeg ikke tenkt over det en gang. Alt sammen er også avhengig av at kjæresten din takler dette ok, altså at han bare overser det om noen prøver seg, eller sier klart fra at han er sammen med deg. Det kan du snakke med kjæresten din om.

Det virker som om disse jentene erter deg. De ser at du reagerer på oppførselen deres, og så spiller de videre på frykten din for å miste kjæresten.

Anonymkode: a1eb4...c68

AnonymBruker
Skrevet

De må bare prøve seg for min del, jeg er ikke sjalu og det verste han vet er damer som opplagt skal manipulere. Han vet han er kjekk, men også at det finnes få av meg.

Anonymkode: 97685...b9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det i ungdomsskolen dette foregår?

Om noen sa hei til kjæresten min, ville jeg ikke tenkt over det en gang. Alt sammen er også avhengig av at kjæresten din takler dette ok, altså at han bare overser det om noen prøver seg, eller sier klart fra at han er sammen med deg. Det kan du snakke med kjæresten din om.

Det virker som om disse jentene erter deg. De ser at du reagerer på oppførselen deres, og så spiller de videre på frykten din for å miste kjæresten.

Er 18 år, og jeg kjenner dem bedre enn det han gjør for jeg var venn med dem før, så hvorfor bare si hei til han og ikke meg?

AnonymBruker
Skrevet

De prøver nok å ødelegge mellom dere ja. Og kanskje spesielt om dere ikke er venner lenger og de ønsker å ødelegge for deg. 

Sånne damer/jenter er drittsekker og dårlige medmennesker med dårlig moral. 

Personlig ville jeg snakket med kjæresten min om det og spurt hva han tenkte. Så ville jeg fortalt at jeg ble usikker av deres handlinger og redd for at de skal greie å ødelegge mellom dere. Men det viktige her er å vise ydmykhet og ikke gå ut med en krass tone mot han dersom han ikke forstår greia. Bare si at du er så glad i han og redd for å miste han og derfor gjør det deg så engstelig/usikker/redd eller føles veldig ubehagelig at de oppfører seg sånn og at han synes det er greit.

Anonymkode: 40334...8fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er 18 år, og jeg kjenner dem bedre enn det han gjør for jeg var venn med dem før, så hvorfor bare si hei til han og ikke meg?

Jeg tror det er for å provosere deg. De har det sikkert morsomt når de ser at du reagerer på måten de oppfører seg.

Det beste du kan gjøre er å ignorere dem. Snakk med kjæresten din om hvorfor de holder på sånn, og så gir dere ikke noen reaksjon til dem. Det blir ikke så gøy lenger når de ser at dere ikke bryr dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg kom inn i tråden som "gammel" og selvsikker og tenkte bare at hvem som helst kan prøve seg på min mann, han er veldig kjekk og høy status og blablabla og kvinner prøver seg hele tiden. Og det er helt greit.

Men om de egentlig var venn med deg og bare sier hei til han.. er det fremmede så hadde jeg bare gått forbi stolt som en hane for at han var min. Er det folk som liksom var venner så hadde jeg blitt irritert som faen. 

Kanskje si det til han, at du er usikker? Så kan dere finne en løsning sammen. Du trenger kanskje at han avviser dem mer tydelig.

Anonymkode: 5d34c...326

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...