AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Typisk en du datet som ikke var like interessert i deg som du var. Har du klart å få han til slutt? Han en jeg er utrolig interessert i som jeg egentlig vet liker meg. Mulig han vil prøve seg litt rundt, men er akkurat som magefølelsen sier det blir meg til slutt. Stole på denne magefølelsen eller ikke? Kjemien vår var utmerket, kun en årsak som gjorde at vi venter å se. ❤Noen som har opplevd denne spennende opplevelsen? ❤ Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Han er på gli om ikke annet 🤷♀️ Jeg kan ikke leve uten så jeg venter på ham, har prøvd å kutte ut- finne en annen osv men nei. Vi har på en måte et forhold da, snakker om fremtiden osv. Men det er ikke offentlig enda. Anonymkode: faf7f...e9a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han er på gli om ikke annet 🤷♀️ Jeg kan ikke leve uten så jeg venter på ham, har prøvd å kutte ut- finne en annen osv men nei. Vi har på en måte et forhold da, snakker om fremtiden osv. Men det er ikke offentlig enda. Anonymkode: faf7f...e9a Er det en årsak til det der også? Kan jeg spørre deg om det er ment for at jeg skal vente på en mann som liker meg, men som brått ble singel grunnet et utroskap mot han? De var sammen i 6år. Han sa til meg at jeg var super men ville ta det rolig pga av dette. Hører nesten ikke fra han, men liker han så godt. - Utrolig irriterende at jeg er der Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det en årsak til det der også? Kan jeg spørre deg om det er ment for at jeg skal vente på en mann som liker meg, men som brått ble singel grunnet et utroskap mot han? De var sammen i 6år. Han sa til meg at jeg var super men ville ta det rolig pga av dette. Hører nesten ikke fra han, men liker han så godt. - Utrolig irriterende at jeg er der Anonymkode: add1a...4e8 Årsak ? Njæ mest at han vil vente med offentliggjøring etc til vi vet det varer. Pga unge osv. Og jeg har en litt slitsom exmann. Men vi har god kontakt å er sammen flere ganger i uka så det vlir kanskje ikke somni din situasjon (men vi har periodevis vært der også) Anonymkode: faf7f...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Det tok 3 år, men nå er vi forlovet 😍 Det var han som fridde, så han snudde og var all in 👏 Anonymkode: 890f7...86f 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Ja Men det er ikke noe jeg nødvendigvis anbefaler for man bør ikke lengte uten å få noe tilbake Jeg trodde at jeg definitivt var mer interessert i ham enn det han var i meg og vi endte opp som venner med fordeler i over et år, men jeg visste jo sånn sett at det var noe rart her for kjærlig det var han. Hele vennskapet vårt var å oppføre oss som et par, men han var livredd for å definere noe. Jeg satt likevel ikke med en uggen følelse i magen for det var tydelig at han var oppriktig interessert i meg og ikke bare ville ha kjærestefordeler uten noe forpliktelser (vi hadde avtalt å ikke ligge med andre, det anbefaler jeg alle som sitter litt på kanten å gjøre). Det viste seg at forholdet han hadde avsluttet et halvt år før han traff meg gjorde at han satt igjen med en skikkelig forpliktelsesangst, men foreslo til slutt på eget initiativ at vi skulle bli et offentlig par. Har du en god magefølelse og har det gøy, så ville jeg fortsatt relasjonen. Er du frustrert og sitter engang iblant med en uggen følelse i magen, så ville jeg revurdert om dette er en relasjon som du burde fortsette med Anonymkode: 1d317...458 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det tok 3 år, men nå er vi forlovet 😍 Det var han som fridde, så han snudde og var all in 👏 Anonymkode: 890f7...86f Så herlig! Var du veldig på og han avviste deg eller hva skjedde? Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja Men det er ikke noe jeg nødvendigvis anbefaler for man bør ikke lengte uten å få noe tilbake Jeg trodde at jeg definitivt var mer interessert i ham enn det han var i meg og vi endte opp som venner med fordeler i over et år, men jeg visste jo sånn sett at det var noe rart her for kjærlig det var han. Hele vennskapet vårt var å oppføre oss som et par, men han var livredd for å definere noe. Jeg satt likevel ikke med en uggen følelse i magen for det var tydelig at han var oppriktig interessert i meg og ikke bare ville ha kjærestefordeler uten noe forpliktelser (vi hadde avtalt å ikke ligge med andre, det anbefaler jeg alle som sitter litt på kanten å gjøre). Det viste seg at forholdet han hadde avsluttet et halvt år før han traff meg gjorde at han satt igjen med en skikkelig forpliktelsesangst, men foreslo til slutt på eget initiativ at vi skulle bli et offentlig par. Har du en god magefølelse og har det gøy, så ville jeg fortsatt relasjonen. Er du frustrert og sitter engang iblant med en uggen følelse i magen, så ville jeg revurdert om dette er en relasjon som du burde fortsette med Anonymkode: 1d317...458 Off, ser den. Skjønner godt du ville ha den siste bekreftelsesbiten. Litt samme situasjon som meg med han jeg liker. Det rare er at jeg vil ikke date andre menn, det er ingen som kan veie seg opp mot han her. Han svarer med korte setninger og viser meg det han ønsket, ( å roe ned litt) , men samtidig ser han på det jeg legger ut og faktisk spør meg om ting om det er en plass jeg er. Han ble ekstremt såret av eksen sin, så forstår at han fikk kalde føtter. Kan det bli oss eller må jeg gi opp? Tenker skjebnen får hjelpe til. Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 Hadde det sånn med en venn. Da vi ble kjent var jeg i et brukket forhold, og vi ble enige om å ha et vennskap. Så var vi venner en stund og han fant egen kjæreste. Noen ganger tenkte jeg: hvorfor ikke meg? (jeg var singel da) Det var jo en gnist der fra starten. Men jeg var langt nede da, gikk på AAP, gikk til psykolog osv. Klandrer han ikke for å ville ha noe bedre. Må rett og slett bare respektere valget hans og være takknemlig for de fine tingene han gjorde for meg som venn. Anonymkode: 37057...022
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er det en årsak til det der også? Kan jeg spørre deg om det er ment for at jeg skal vente på en mann som liker meg, men som brått ble singel grunnet et utroskap mot han? De var sammen i 6år. Han sa til meg at jeg var super men ville ta det rolig pga av dette. Hører nesten ikke fra han, men liker han så godt. - Utrolig irriterende at jeg er der Anonymkode: add1a...4e8 De var sammen 7 år her, ellers veldig lik historie. Jeg har endelig funnet han igjen, så har tenkt til å være søt, hyggelig og rolig. Kanskje jeg kan vinne han over? Hører nesten ikke noe her heller, men har et inntrykk av at jeg må lirke og lure litt. Anonymkode: f928e...a25
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): De var sammen 7 år her, ellers veldig lik historie. Jeg har endelig funnet han igjen, så har tenkt til å være søt, hyggelig og rolig. Kanskje jeg kan vinne han over? Hører nesten ikke noe her heller, men har et inntrykk av at jeg må lirke og lure litt. Anonymkode: f928e...a25 Da er vi nesten i samme bås?;) Jeg tror at de ikke ville åpnet snap ei gang om de ikke var intr. Når jeg ikke er intr i en mann som vil ha meg, så åpner jeg rett og slett ikke snappen. Han her er litt sånn ; svarer noen ganger - andre ganger ikke. Men magefølelsen sier at jeg skal vente på han. Man pleier å skal lytte til indre tro De har helt sikkert litt å bearbeide, forståelig nok . Ja det er som du sier, bare være snill og god. Ikke masete. Så må vi se om det tilslutt lønner seg? Det er nok ikkeså lett for de heller å finne seg ei annen dame. Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Seriøst ts hvor mange tråder skal du opprette om denne fyren? Du har et usunt oppheng på han. Gå videre og lev livet ditt, det dummeste vi gjør er å kaste bort tid på en som kanskje ikke kommer tilbake engang. Anonymkode: fdb4c...ec6 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Typisk en du datet som ikke var like interessert i deg som du var. Har du klart å få han til slutt? Han en jeg er utrolig interessert i som jeg egentlig vet liker meg. Mulig han vil prøve seg litt rundt, men er akkurat som magefølelsen sier det blir meg til slutt. Stole på denne magefølelsen eller ikke? Kjemien vår var utmerket, kun en årsak som gjorde at vi venter å se. ❤Noen som har opplevd denne spennende opplevelsen? ❤ Anonymkode: add1a...4e8 Kjenner ei som har trodd det skulle bli dem i 20 år. Han bare lekte med henne. Hun var tilgjengelig for han... Anonymkode: 0c738...ff0 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #14 Skrevet 22. april 2022 Nei, jeg har alltid opplevd at det er mennene som springer etter meg. Men jeg skulle gjerne opplevd det en gang, det å måtte "jakte", men nå er det nok for sent i og med at jeg er gift. Anonymkode: 771c6...776
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #15 Skrevet 22. april 2022 Har brukt flere år på sånne menn, men foreløpig ikke gitt meg annet enn kjærlighetssorg Anonymkode: af684...5ea 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #16 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg har alltid opplevd at det er mennene som springer etter meg. Men jeg skulle gjerne opplevd det en gang, det å måtte "jakte", men nå er det nok for sent i og med at jeg er gift. Anonymkode: 771c6...776 Ja men det har jo jeg også. - Med ett unntaksvis nå. Anonymkode: add1a...4e8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #17 Skrevet 22. april 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Da er vi nesten i samme bås?;) Jeg tror at de ikke ville åpnet snap ei gang om de ikke var intr. Når jeg ikke er intr i en mann som vil ha meg, så åpner jeg rett og slett ikke snappen. Han her er litt sånn ; svarer noen ganger - andre ganger ikke. Men magefølelsen sier at jeg skal vente på han. Man pleier å skal lytte til indre tro De har helt sikkert litt å bearbeide, forståelig nok . Ja det er som du sier, bare være snill og god. Ikke masete. Så må vi se om det tilslutt lønner seg? Det er nok ikkeså lett for de heller å finne seg ei annen dame. Anonymkode: add1a...4e8 Lenge siden det ble slutt der? Magefølelsen min sier at jeg må prøve og se hvordan det går - og ja vente tålmodig for han er absolutt verdt det. For all del.. kanskje han kommer i morgen og sier at han ikke er interessert mer? Men da har jeg i det minste prøvd. Anonymkode: f928e...a25
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #18 Skrevet 22. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja men det har jo jeg også. - Med ett unntaksvis nå. Anonymkode: add1a...4e8 Samme her. Anonymkode: f928e...a25 1
MacadamiaNut Skrevet 22. april 2022 #19 Skrevet 22. april 2022 (endret) Jeg har vunnet flere menn.. på det lokale lotteriet! Neida😆 Men jo, jeg har fått menn jeg har «ønsket» meg.. men glansbildet går temmelig fort i stykker da. Det beste er når det skjer naturlig.. når begge faller for hverandre samtidig. Tror det har et bedre grunnlag da. Et enveis-hekt forblir gjerne det det er - et hekt. Noen menn bruker de(g)t for alt det er verdt, bare du viser et snev av interesse. Hadde ikke stolt på at en mann hadde ekte følelser for meg, hvis han ikke hadde vist interesse from the very beginning! Samme grunn som at kollega-romanser bare er noe sprøyt. Det er gjerne 1 det starter med også følger den andre etter, så eskalerer det med drama og drit, og alt dette fordi de liker oppmerksomheten, spenningen, forbudte følelser (uhuuUhuUuu) og kanskje ikke føler seg sett i eget forhold. Man VET at hjernen lurer deg med folk du tilbringer mye tid sammen med. Hekter, crush, forelskelser oppstår. Fordi det er noe NYTT! Det er et totalt feil grunnlag. Selv om du er singel, mener nå jeg. (Fordi, som skrevet lenger opp: Hadde ikke stolt på at en mann hadde ekte følelser for meg, hvis han ikke hadde vist interesse from the very beginning!) Jeg hadde IKKe villet bygge mitt nye forhold på noen av disse alternativene. PS. Dette ble en kjempe-avsporing, sånn egentlig😂😅 Endret 22. april 2022 av MacadamiaNut 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #20 Skrevet 22. april 2022 MacadamiaNut skrev (11 timer siden): Jeg har vunnet flere menn.. på det lokale lotteriet! Neida😆 Men jo, jeg har fått menn jeg har «ønsket» meg.. men glansbildet går temmelig fort i stykker da. Det beste er når det skjer naturlig.. når begge faller for hverandre samtidig. Tror det har et bedre grunnlag da. Et enveis-hekt forblir gjerne det det er - et hekt. Noen menn bruker de(g)t for alt det er verdt, bare du viser et snev av interesse. Hadde ikke stolt på at en mann hadde ekte følelser for meg, hvis han ikke hadde vist interesse from the very beginning! Samme grunn som at kollega-romanser bare er noe sprøyt. Det er gjerne 1 det starter med også følger den andre etter, så eskalerer det med drama og drit, og alt dette fordi de liker oppmerksomheten, spenningen, forbudte følelser (uhuuUhuUuu) og kanskje ikke føler seg sett i eget forhold. Man VET at hjernen lurer deg med folk du tilbringer mye tid sammen med. Hekter, crush, forelskelser oppstår. Fordi det er noe NYTT! Det er et totalt feil grunnlag. Selv om du er singel, mener nå jeg. (Fordi, som skrevet lenger opp: Hadde ikke stolt på at en mann hadde ekte følelser for meg, hvis han ikke hadde vist interesse from the very beginning!) Jeg hadde IKKe villet bygge mitt nye forhold på noen av disse alternativene. PS. Dette ble en kjempe-avsporing, sånn egentlig😂😅 Neida, ingen avsporing☺ Gøy å lese. Å ja, blir litt sånn for meg også at de må nesten være interessert fra byrjan. Men han jeg liker veldig veldig godt fortsetter å se snappene jeg legger ut på mystory, han er jo litt nyskjerrig og det liker jeg. At han har gått fra et vondt forhold tidligere, er det lett å forstå at han vil roe ned og ikke vil skynde seg i et nytt. Anonymkode: add1a...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå