Gå til innhold

Heteroseksuelle kvinner: kunne du ha utført / mottatt en form for sex med en annen kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forskning viser at kvinner har større sannsynlighet for å være biseksuell. I tillegg viser forskning at heteroseksuelle kvinner har større sannsynlighet for å bli opphisset av andre kvinner.

Er du en heteroseksuell kvinne? I såfall, har du noen gang hatt tanker om å motta eller utføre seksuelle handlinger med en annen kvinne?  For eksempel, kunne du ha tillatt en annen kvinne å utføre oral sex på deg, eller er det 100% nei takk?

Anonymkode: 9df6b...0af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forskning viser at kvinner har større sannsynlighet for å være biseksuell. I tillegg viser forskning at heteroseksuelle kvinner har større sannsynlighet for å bli opphisset av andre kvinner.

Er du en heteroseksuell kvinne? I såfall, har du noen gang hatt tanker om å motta eller utføre seksuelle handlinger med en annen kvinne?  For eksempel, kunne du ha tillatt en annen kvinne å utføre oral sex på deg, eller er det 100% nei takk?

Anonymkode: 9df6b...0af

Er heteroseksuell, men hadde jeg fått tilbud om en yppig kvinne kunne jeg nok takket ja. Kvinner er sensuelle og vakre.

K49

Anonymkode: befce...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så absolutt ikke.

Anonymkode: cdd4e...8c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er heteroseksuell, men hadde jeg fått tilbud om en yppig kvinne kunne jeg nok takket ja. Kvinner er sensuelle og vakre.

K49

Anonymkode: befce...471

Samme her. Fått, ikke gitt. 

K42

Anonymkode: 2924e...572

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg nok. Kvinnekroppen er vakker. 

Anonymkode: 1d2f4...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke

Anonymkode: 9d471...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 9e26c...315

Skrevet

Nei, absolutt ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt klart.

Anonymkode: 6cfcb...ab6

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er det jo sånn at om du kan få/motta fra en av samme kjønn er du bifil, ikke hetero.

• Liker 5
Skrevet

Nei. Totalt uinteressert i kvinner når det kommer til erotikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg synes ikke at kvinner er interessante seksuelt i det hele tatt.

Anonymkode: ad243...973

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessuten er det jo sånn at om du kan få/motta fra en av samme kjønn er du bifil, ikke hetero.

Jeg kan tenne på en dame, men har aldri blitt forelsket i noe annet enn menn…. Er jeg fortsatt bi da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan tenne på en dame, men har aldri blitt forelsket i noe annet enn menn…. Er jeg fortsatt bi da? 

Ja, det er du i min bok. Hetero mennesker tenner ikke på samme kjønn. Det er det som er definisjonen på hetero.

• Liker 5
Skrevet

Nei, absolutt ikke😬

Skrevet

Nei, kvinnekroppen er vakker men at jeg skulle ha gjort seksuelle ting med en annen kvinne byr meg i mot, dessverre. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener at jeg selv er rimelig hetero, men jeg synes samtidig at det er spennende å prøve nye ting. Så jeg har prøvd å ha sex med tre kvinner gjennom livet der det har passet seg sånn og som en form  for eksperimentering, og det er ikke umulig at jeg gjør det igjen. Helst med en mann til stede 😄

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sjans en plass for noe seksuelt mellom meg og en annen kvinne. 

Anonymkode: 4ed01...718

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Mange mener at seksualiteten din er fluid, og at det finnes mange versjoner av det. Så det kan feks være at noen er bi og tenner seg på menn, men som bare forelsker seg i kvinner liksom. Så ja jeg tenker vel at du gir bi tendenser

Anonymkode: 557ff...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...