AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Hvilken butikk kjøper du hvitevarer fra? Vaskemaskin, tørketrommel? Anonymkode: b5902...796
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Ingen fast butikk siden det skjer sjelden. Anonymkode: 29ffe...481
Rosi Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg går på prisjakt appen og tar filter på hva jeg har av krav til hvitevaren. Så kjøper jeg den billigste som oppfyller kravene, hos den nettbutikken jeg vet er trygg med best pris.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Der det produktet jeg vil ha er billigst. Har kjøpt både på nett på Black Friday og på messetilbud på boligmesse blant annet, i tillegg til på tilbud på vanlige elektrobutikker i årenes løp. Jeg har aldri kjøpt hvitevarer på fullpris, siden det jo ikke er noe man er avhengig av å kjøpe på sparket. Om noe plutselig går i stykker kan man få noe på gis bort på Finn.no eller få/låne av venner og bekjente inntil man finner det man vil ha på tilbud. Anonymkode: 798a0...cdf
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Elkjøp. De har ofte 25% rabatt. Anonymkode: 93720...63b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 Jeg kjøper hvitevarer der jeg får best service. Små kjeder er kanskje noen hundrelapper dyrere, men gir deg etter min erfaring god service, er fleksible på hjemkjøring og gode på eventuelle problemer i etterkant. Heller en god handel enn å spare noen få hundrelapper. Skal du kjøpe stort, etter f.eks oppussing, så kan det lønne seg å etterspørre skriftlige tilbud, de går ofte godt ned i pris på slike tilbud. Forrige gang jeg gjorde det, så endte jeg med en "utgående modell" tørketrommel til nesten 60% rabatt bare på den. Anonymkode: 3d62a...489
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Jeg kjøper der jeg får god service og kjeden ikke driver med ulovligheter som å hindre organisering av sine ansatte eller ansatte går på luselønn. Anonymkode: 612c5...c0a
Million Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvilken butikk kjøper du hvitevarer fra? Vaskemaskin, tørketrommel? Anonymkode: b5902...796 Vaskemaskinen min kjøpte jeg gjennom min eks-mann (hans arbeidsgiver gir rabatt til sine ansatte), siden jeg da fikk noe rabatt på Miele. Komfyren min kjøpte jeg på Tretti.no (nettbutikk) Liebherr kombi/kjøleskapet mitt kjøpte jeg i fysisk butikk, men Skousen.no har også nettbutikk Endret 22. april 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 Her i Kristiansand har vi Rolfs Elektro som er konkurransedyktige på priser, har hyggelig betjening og alltid gratis hjemlevering pluss retur av det du hadde fra før som du vil bytte ut. Velger lokal forhandler med god samvittighet og det er dem som er mest praktiske. Anonymkode: fff24...27c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 Komplett.no alltid. Anonymkode: 28ee7...26d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #12 Skrevet 23. april 2022 elkjøp har jo helt RÆVVA kundeservice. Ett par ganger har jeg faktisk opplevd at dem nekter å betale tilbake, selv om man kommer tilbake i løpet av rimelig tid, og produktene overhodet ikke fungerer. Anonymkode: 94855...a50
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #14 Skrevet 23. april 2022 Er veldig fornøyd med hvitevarene fra IKEA, kommer til å dra dit hvis vi må ha ny ovn/oppvaskmaskin etc., men de selger jo ikke mindre ting som kaffemaskin, så da går jeg på power holder meg unna elkjøp, de vil bare selge dyrest mulig og lurer kundene sine😅 fikk nærmest ikke lov til å kjøpe det produktet jeg hadde lest meg masse opp på😂 Anonymkode: a7858...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå