Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Hei! Jeg har sett mange kreative, flotte selvlagde bryllupsinvitasjoner. Jeg skal snart i bryllup, men har ikke god råd (vil heller legge penger i gaven). Derimot har jeg en stor samling papir-hobbyting, og er flink med å lage ting selv. Er det feil av meg om jeg lager et gratulasjonskort til brudeparet selv? Jeg tror resultatet blir "profft".
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Syns da det er en helt strålende idè, jeg Gøy for dem å få et unikt kort, da (Jeg ville hvertfall blitt kjempeglad for det!)
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Det er absolutt ikke feil. Gjennom å lage kortet selv viser du at du har brukt tid på å lage noe fint til brudeparet. Dessuten vil kortet skille seg ut fra standard kjøpekort. Jeg har selv gitt hjemmelaget kort sammen med bryllupsgave.
Kvist Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Synes absolutt du kan gjøre det. Det viser som andre har sagt at du tenker på dem og setter av tid til dem, noe som ofte er mer "verdifullt" enn å bruke penger på kjøpekort. Jeg lager selv alltid alle kortene jeg bruker, julekort, bursdagskort, god bedringskort osv og får masse positive kommentarer på det at jeg har laget dem selv. Ser ingen grunn til at det vil være særlig anenrledes med brudeparet du skal gi gave til.
Chiquita Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Go girl. Jeg hadde blitt svært glad for et hjemmelaget kort. Morro med noe unikt og som giveren har lagt mye omtanke bak (jo, mange legger mye omtanke bak et kjøpekort også, men dere skjønner hva jeg mener)
Lassie Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Jeg ville iallfall blitt kjempeglad for et hjemmelaget kort, synes det er mye mer personlig og stas! Iallfall hvis det er skikkelig forseggjort.
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Klart du kan lage kort! Eg prøvar i det lengste å unngå kjøpe-kort, likar best å gjere korta mine personlege, sjølv om materialene til heime-laga kort ofte er dyrare enn eit kjøpekort. Får vi sjå resultatet?
Snuppelure Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Klart du kan lage kortet selv! Vi samlet alle kortene i en boks og tar de frem fra tid til annen. 4-årsbryllupsdag i februar og gleder meg fortsatt over fine hilsner og kort laget i 2002 :-)
kitekatt Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 [qDet synes jeg absolutt du skal gjøre. Siste bryllupet jeg var i , fikk brudeparet 8 like kort *ler* Da unngår du jo også dette
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #10 Skrevet 7. november 2005 Jeg har gitt bort hjemmelagde kort i mange bryllup. Hvorfor skulle du ikke kunne gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå