AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg er litt overtenker og kjæresten min har snakket med jenter på snap jeg har bedt han om å slutte å snakke med fordi det føles som de prøver seg på han. Da jeg så det ble jeg lei meg og føler ikke jeg kan stole skikkelig på han når han gjør sånn bak ryggen min. Er det greit av meg å spørre om han kan sende screenshot av de han sist har snappet med? er 18 år til de 40 åringene som sikkert tror snap bare er å sende bilde av utsikt og sånn. Men de er i hverandres vlogger og svarer på de og sender bilder frem og tilbake av seg seg mange ganger om dagen, og lagrer hverandres snapper i chatten. Anonymkode: 9c702...986 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Nei, det er ufint å spørre om slikt. Så spørs det om du vil være ufin eller velge å stole på kjæresten din. Anonymkode: ea48b...66d 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Det synes jeg du bør kunne kreve. Fp samtidig navnet og telefonnummer til de, og så ber du mamma ringe de. Anonymkode: babdb...82b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Spar deg for masse problemer, og finn deg en oppegående og seriøs mann. Anonymkode: 44ab5...ddf 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det synes jeg du bør kunne kreve. Fp samtidig navnet og telefonnummer til de, og så ber du mamma ringe de. Anonymkode: babdb...82b Haha, jeg tror du og jeg har lest samme tråd for en tid tilbake 🤣 Anonymkode: 5e663...669
utakulanini Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha, jeg tror du og jeg har lest samme tråd for en tid tilbake 🤣 Anonymkode: 5e663...669 😂😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Hvis han har brutt tilliten din så er det ofte ingen vei tilbake om han ikke selv legger inn en stor innsats frivillig (ikke under tvang eller press fra deg). Anonymkode: 2e162...57e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 Han gjør ting bak ryggen din og fortsetter med det? Det er tillitsbrudd! Dvs at du ikke kan stole på han! Hva annet tror du han gjør som du ikke har oppdaget enda? For han innrømmer gjerne bare ting fortløpende etterhvert som du oppdager det. Anonymkode: 79aab...02a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 Du burde iallfall sette ned foten på et vis, det fremstår nesten som at han sitter dagen lang og snapper med flere andre jenter som prøver seg på han. Det er jo på ingen måte greit. Fra en som er 40 til en som er 18 - ikke vær sammen med sånne drittfyrer som ikke bryr seg om deg og gjør deg usikker. Jeg hadde gått lenge før det nådde det punktet at jeg følte jeg måtte overvåke aktiviteten hans på sosiale medier. En kjæreste skal være en du kan stole på, ikke en du må passe på. Anonymkode: c430e...27e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 Syns du skal ta det opp med han og snakke om hvorfor du blir lei deg og høre hvorfor han har så stort behov å snappe med alle disse damene. Kanskje finner dere en løsning sammen, sånn det ikke blir en situasjon der du sier hva han skal og ikke skal gjøre. Selv hadde jeg ikke sett noe problem i å kutte ned på snappingen med noen eller slette noen på snap om samboeren min sa det gjorde han lei og usikker. Kunne fint vist screenshots også om han ville det. Han og hans føleleser er viktigere for meg en kompiser på snap og sånn bør det være. Men han bestemmer ikke over meg eller jeg over han, det handler mer om å ta hensyn til den andres følelser for at de skal ha det bra og at jeg vil vi skal være oss. Gjør ikke samboeren din det for deg så ville jeg vurdert forholdet. Tenker også at hvis han ikke har noe å skjule så burde det ikke være et problem å vise ting til deg for betryggelse så spør i vei. Anonymkode: 3be9c...ae3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 Hva skulle du uansett gjort med det om han sendte screen av hvem han snapper med? Blir du mer sjalu om de er pene? Det skal ikke ha noe å si hvordan de ser ut. Du må bare spørre deg selv om du stoler nok på ham. Anonymkode: a02ce...d80
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 Spør.. Jeg har en tidligere kollega, og han har samboer...Men chatter til meg hele tiden... jeg har null interesse, bare venter på at dama hans eksploderer. Tør ikke å fornærme han og svarer ganske tregt.... Anonymkode: 9656c...99d
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. april 2022 #13 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spør.. Jeg har en tidligere kollega, og han har samboer...Men chatter til meg hele tiden... jeg har null interesse, bare venter på at dama hans eksploderer. Tør ikke å fornærme han og svarer ganske tregt.... Anonymkode: 9656c...99d Hvorfor tør du ikke å be han om å slutte og sende chatter til deg?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #14 Skrevet 22. april 2022 Du....vi 40 åringer fikk internett som tenåringer, og da du kunne sende mms fra mobilene, kom dickpicksene og alle nakenbildene. Og den intense chattingen. Så du kan få ett råd fra en voksen: Ikke prøv kontrollere og forandre en mann, finn en som gjør deg glad og som du kan stole på. Anonymkode: 6e598...afa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå