AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Var det alvorlige rykter eller kun bagatell? Hvordan forholdt du deg til det? Anonymkode: 09121...6ce
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sendt ut? Anonymkode: ff09a...77d At noen har fortalt usanne rykter da; tror nok du forstod hva jeg mente😉 TS Anonymkode: 09121...6ce
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Ja - jeg har vært utro, jeg har tatt fillers i leppene og masse Botox. Jeg har visstnok forsøkt å svindle til meg en eiendom også😎 Anonymkode: 5057e...9b6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Ja, eksen min sa jeg hadde vært utro, at han ikke var pappaen til barnet vårt, at jeg hadde sex med masse fremmede menn i huset mens sønnen lå og sov, osv. Dette sendte han rundt til alle vennene våre, familien min osv. Jeg er dritforbanna, men for å samarbeide om sønnen vår så lar jeg det ligge. De som kjenner meg vet der er bs, mens resten har tatt avstand. Anonymkode: f4fa4...82a 1
Daria Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 I en lang sykemeldingsperiode oppdaget jeg at mange av kollegaene mine "visste" hva som feilte meg - noe helt annet enn hva som var tilfelle, til tross for at jeg hadde vært åpen om diagnosen. Det var i og for seg helt uskyldig og ufarlig (jeg synes jo nesten de kunne ha kommet opp med noe litt saftigere og mer underholdende når de først var på ville veier ), men jeg har ingen anelse om hvor den alternative forklaringen kom fra (og jeg har spurt) og den verserte i flere år (og gjør det kanskje fortsatt, for alt jeg vet), selv om jeg påpekte at det ikke stemte når jeg ble konfrontert med det. Sannsynligvis er det bare en misforståelse ett eller annet sted, men det viser hvor lite som skal til for at en usann historie fester seg og sprer seg.
Silva Pluvialis Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 Ja mange.. blant annet at jeg har diabetes fordi jeg har så forferdelig fordeling av fett på kroppen.. Folk sprer de sykeste ting som passer i sitt hode. Anonymkode: 0aa7b...552
sicario Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det alvorlige rykter eller kun bagatell? Hvordan forholdt du deg til det? Anonymkode: 09121...6ce Ble rykter om meg og en ansatt jeg var leder for. Ikke veldig gøy. Jeg sa at om noen lurer på noe, så ha «baller» til å spørre. Slutt å lag historier som går utover 2 uskyldige mennesker. Arbeidsplassen er ikke et sted for ryktespredning.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 Ja at jeg misbrukte lillebroren til en gammel klassevennine. Vi gikk 7 klasse. Har aldri snakket med lillebroren og aldri sett han heller. Er over 20 år siden, men er forbannet på henne den dag i dag. Anonymkode: 3fd7e...7f4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 JA, tror de fleste vil oppleve dette- Mange drittfolk i verden. Ignorer de, det går over, så finner de nye å snakke om. Anonymkode: 10ae8...a59
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #12 Skrevet 21. april 2022 sicario skrev (8 minutter siden): Ble rykter om meg og en ansatt jeg var leder for. Ikke veldig gøy. Jeg sa at om noen lurer på noe, så ha «baller» til å spørre. Slutt å lag historier som går utover 2 uskyldige mennesker. Arbeidsplassen er ikke et sted for ryktespredning. Har vært borti noe slikt en plass jeg hadde jobbet i 6 mnd. Jeg fikk skylden for hele ryktet, men kollegaene mine sa at det ryktet hadde gått i minst 1.5 år før jeg begynte. Og det var en av de som fortalte det til meg, så hvor det egentlig oppsto aner jeg ikke. Men ryktet gikk utover meg i form av at jeg mistet jobben. Det er like jævelig Anonymkode: 55dc9...11e
Laraa Skrevet 21. april 2022 #13 Skrevet 21. april 2022 At jeg har brutt all kontakt med min far og flyttet til et annet sted i landet pga det. Sistnevnte stemmer, men det er pga av har brutt alle bånd til faren min sånn som bygdedyret vil ha det til, men fordi jeg ble kjent med samboeren min som tilfeldigvis bor veldig langt vekk. En venninne fikk spredt falske rykter om at hun var gravid. Da hun et par måneder senere faktisk ble gravid på ordentlig , var det ikke noe kjekt å annonsere den store nyheten fordi alt som kunne krype og gå av familie, venner og bekjente allerede visste om det
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #14 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At noen har fortalt usanne rykter da; tror nok du forstod hva jeg mente😉 TS Anonymkode: 09121...6ce Du mener sprer usanne rykter? Anonymkode: ff09a...77d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #15 Skrevet 21. april 2022 Oh yeah … har en svoger som er helt sjuk i hodet og som har fortalt mange løgner om oss. Svigermor kan også si ting som en sannhet, som ikke har rot i vikeligheten.. ikke med vond vilje, men fordi hu er litt uintelligent og skjønner ikke bedre. Mens svogeren, hennes sønn, sier ting med vond vilje for at han skal fremstå så mye bedre selv.. Anonymkode: e6e61...07f
Bålkaffe Skrevet 21. april 2022 #16 Skrevet 21. april 2022 Åh jadda. På VGS ble det spredd rykter om mislykka selvmord, suicidal, doprykter etc. Det eneste som skjedde var at jeg hadde stort fravær pga sykdom, og var basically sengeliggende hele tiden, om jeg ikke forsøkte meg på skolen eller var innom helsevesenet. Men spennende å høre om det livet jeg levde i huene til folka på skolen da.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #17 Skrevet 21. april 2022 Jepp. Når man ikke er A4, skal det ikke mye til for et en fjær blir til fem lastebiler fulle av hønselik, og undertegnede har blitt assosiert med både kjønnsskifteoperasjon (som følge av kunstnernavnet mitt) og intet mindre enn svart magi. I tillegg var det en venninne som ikke ville være venn med meg lenger, da moren hennes følte negative vibrasjoner når jeg pratet i telefonen. Uff. Dette tyder på at det må være noe i veien med auraen min, og den kosmiske utstrålingen trenger antagelig en reperasjon. Man kan ikke annet enn å ta dette med et stort, stort smil; folks fantasi er grenseløs. Av frykt for at flere skal føle negative vibrasjoner når de leser dette, tør jeg ikke å røpe hvem jeg er, men du kan jo gjette selv. Anonymkode: b50be...4e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #18 Skrevet 21. april 2022 Moren min sprer løgner om meg, blandt annet at jeg er sammen med en psykopat og kontrollfrik. Er så langt fra sannheten som det går an å komme. Hun tør ikke stå for sin egen elendige personlighet så hun må sverte andres rykte i stedet.. Anonymkode: 1628d...a2e
Gjest Ghostface Skrevet 21. april 2022 #19 Skrevet 21. april 2022 Det tror jeg er noe de fleste opplever en eller annen gang.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #20 Skrevet 21. april 2022 Ja, at jeg hadde hatt sex med en gift mann på en fest. Vi hadde ikke engang prata sammen på festen. Var veldig redd ryktene skulle spre seg til den nydelige kona hans, men tror ikke de gjorde det. Mange år siden nå.. jeg kunne liksom ikke gå til henne ut av det blå og si at "om du hører jeg har hatt sex med mannen din, så stemmer ikke det altså...!"😣 Anonymkode: a314b...40a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå