Gå til innhold

- steigan.no er Putins klakører i Norge og sprer russisk propaganda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier Raymond Johansen til VG.

Raymond Johansen mener at Rødt-leder Bjørnar Moxnes bør kaste ut partimedlemmer tilknyttet nettsiden Steigan.no.

– De har fått lov til i lang tid å være et arnested for ekstremistiske synspunkter, konspirasjonsteorier og brunskvetting. De har tiltrukket seg som fluepapir mennesker som jeg vil påstå er samfunnsnedbrytende krefter. Dette er kort og godt svært farlig.

– Derfor er også min klare melding: Rødts politiske prosjekt og Steigan.nos politiske prosjekt er uforenlige, skriver Moxnes til VG. Rødts politikk står milevis unna AKP (ml)s støtte til ettpartistat og autoritære regimer, skriver han.

Steigan selv mener dette er en kampanje som er startet av de amerikanske etterretningstjenestene via Forsvarets forskningsinstitutt og Faktisk.no.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z7Jyz4/ap-raymond-om-roedt-braaket-kast-ut-steigan-tilhengerne

• Liker 2
Skrevet

Dette høres alvorlig ut, vi får inderlig håpe at folk skjønner at de ikke må oppsøke arnestedet. Det er så mye samfunnsnedbrytelse nå om dagen at det kan være vanskelig å skille mellom god og dårlig samfunnsnedbrytelse. God samfunnsnedbrytelse er for eksempel ekstreme strømpriser, inflasjon og galopperende styringsrente. Denne er innført av våre nasjonalpatriotiske folkevalgte, som synes at vi er et klimaproblem.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Man ser dem her og der på nettet. Fb kommentarfelt. Sider som Kari Jaquesson sin facebookside. Steigan.no. Verste klovnebanden som ble kastet ut fra vgd sitter nå på fridiskusjon og ruller seg i alternative fakta mens de hyller hvor nøytralt og åpent ordskifte de har.

Mange av lederne i disse gruppene mottar støtte i form av veiledning og/eller penger fra sine handlere i Moskva og Beijing.

Steigan personlig hadde tett kontakt med kgb i sine akp dager og har ikke akkurat tatt avstand fra dem etter navneskiftet til fsb.

• Liker 3
Skrevet

Jeg må gå inn og lese litt på Steigan. ...

• Liker 3
Skrevet

Snodig…gro harlem brundtland og kåre willoch med parti, støttet pol pot og røde khmer, selv etter massakren, men det er Rødt, som ikke engang eksisterte den tiden, som blir beskyldt for å støtte disse 🤔

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brudd på rommets retningslinjer, brukerangrep og brukerdebatt, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Jeg er i slutten av førtiårene og var klar over at Steigan var rimelig sprø allerede på 90-tallet. Og det var vel de fleste andre som orket å bruke fem minutter på å sette seg inn i fyren.

Skrevet

Ryddet for persondebatt. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...