Zesy Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg holder på å søke jobber og ser et sted jeg tidligere var vikar på har en ledig stilling. Men, jeg var vikar der frem til jeg for ca 1 år siden ikke lenger fikk noen vakter og jeg sluttet å høre fra dem. Jeg hadde aldri fått noen klager på arbeidet jeg gjorde i de årene jeg var der.(jeg var fast vikar i ca 3 år) Som sagt ser jeg nå at de har en ledig stilling, og føler jeg må søke fordi det er få ledige stillinger jeg er kvalifisert til i området akkurat nå, men på en annen side kvier jeg meg til å søke fordi de som sagt tidligere bare sluttet å gi meg vakter og siden jeg ikke vet hvorfor blir jeg usikker. Jeg vet ikke om jeg bare vil se ut som noen som ikke skjønte hintet om jeg søker... Noen andre som har vært I lignende situasjoner? Hva hadde du gjort?
Sarinabalerina Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Søk!! Dersom du ikke søker får du iallfall ikke jobben. Verste som skjer dersom du søker er at du ikke får jobben
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Vet du om det var andre som fikk vakter i samme perioden du ikke fikk det? Er det samme leder nå som den gang? Jeg ville søkt, og lagt vekt på hvor godt jeg trives der i tidligere periode. Får du ikke jobben har du ikke tapt noe. Anonymkode: 5c9ca...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå