AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg er 19 år gammel, og jomfru. Føler meg helt ærlig som en taper, men samtidig så er jeg redd. Jeg er ikke en loner eller stygg, har en god del venner og har hatt gutter og jenter som har flørtet med meg (er bi). Problemet mitt er vel det at jeg kommer fra en kulturell bakgrunn som ser på å miste jomfrudommen som så ekstremt tabu at jeg rett og slett ikke tør å prøve meg. Noen andre som har hatt det sånn? Og som har klart å komme seg over frykten? Anonymkode: 95e0c...a67
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Ingen som har opplevd no sånt? Anonymkode: 95e0c...a67
Fioljenta Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg var også jomfru som 19. Absolutt ingenting å skamme seg over! Ta ting i ditt tempo. I mange miljøer synes jeg egentlig det er for mye sexpress i for ung alder. I andre miljøer er sex i seg selv tabu. Det er fordeler og ulemper med det meste. Vi er preget av miljøet vi lever i, men til syvende og sist er det du som bør få bestemme over deg. I mine øyne er sex både naturlig og godt. Men jeg trengte å bli mer enn 19 før jeg var klar… og det angrer jeg ikke på. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Fioljenta skrev (2 timer siden): Jeg var også jomfru som 19. Absolutt ingenting å skamme seg over! Ta ting i ditt tempo. I mange miljøer synes jeg egentlig det er for mye sexpress i for ung alder. I andre miljøer er sex i seg selv tabu. Det er fordeler og ulemper med det meste. Vi er preget av miljøet vi lever i, men til syvende og sist er det du som bør få bestemme over deg. I mine øyne er sex både naturlig og godt. Men jeg trengte å bli mer enn 19 før jeg var klar… og det angrer jeg ikke på. Er enig med deg der, men det er så vanskelig å gi slipp på ting man blir opplært.. Når var det du følte at du endelig var klar? Anonymkode: 95e0c...a67
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er enig med deg der, men det er så vanskelig å gi slipp på ting man blir opplært.. Når var det du følte at du endelig var klar? Anonymkode: 95e0c...a67 Hva vil du gjøre? Har du gjort alt annet utenom sex? F.eks kyssing osv? Anonymkode: 905c3...ff5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil du gjøre? Har du gjort alt annet utenom sex? F.eks kyssing osv? Anonymkode: 905c3...ff5 Har kyssa ja, men mer enn det har jeg ikke gjort. Det jeg vil gjøre er jo åpenbart hahah, feiger bare ut Anonymkode: 95e0c...a67
eksentrisk Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 Gå på Tinder bror. Date folk. Så går det easy
Fioljenta Skrevet 22. april 2022 #8 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er enig med deg der, men det er så vanskelig å gi slipp på ting man blir opplært.. Når var det du følte at du endelig var klar? Anonymkode: 95e0c...a67 Jeg var faktisk ikke klar før vi giftet oss. Jeg trengte å være trygg på at det kom til å bli oss to, trygg på at han elsket meg og ville satse på oss. Jeg vet det høres gammeldags ut for mange og vi har fått en del reaksjoner, men det var det som føltes riktig for meg. Og jeg tror på det å lytte til sin egen stemme. 🤗
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #9 Skrevet 22. april 2022 19 år og jomfru er vel helt greit og ikke så uvanlig? Du finner helt sikkert en flott gutt å debutere med når du føler at tiden er moden, og må da være en langt finere innledning på seksuallivet enn å pule rundt på mer eller mindre tilfeldige fra man er 15-16 år. Anonymkode: 52930...e88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå