AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg jobber stadig med å legge om livsstilen. Lykkes godt i perioder, så sklir det tilbake. Jeg trenger litt hjelp til å motivere og bevisstgjøre meg! Finnes det noen goder apper der ute man kan bruke? Jeg tenker ikke på Lifesum og lignende, men mer påminnelser om mål man har satt seg, tiltak man gjør osv. hva som helst som kan minne meg på å ta gode valg gjennom dagen! Anonymkode: 985f6...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Jeg bruker tik tok, insta og pintrest samt motivasjon taler på Spotify 😅 Bare klikke meg litt rundt, så kommer motivasjonen raskt. Men nå har jeg stort sett trening og kosthold på disse appene. Ellers aner jeg ikke. Anonymkode: e122f...0f5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg har ingen apper å anbefale, men jeg har hørt mye på forskjellige podcaster. Leger om livet, alt som finnes med Marit Kolby wom gjest. Finnes mange ulike podcaster med fokus på ernæring, helse og livsstil 😊 Anonymkode: da56f...dca 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Jeg har brukt Habitica til å øve inn rutiner for husarbeid, men den funker på andre ting også. Jeg bruker nettsida istedenfor appen da. Anonymkode: 35e0b...aeb
Marimba Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Jeg bruker pai Health og Asana Rebel. Veldig fornøyd med begge. Pai er basert på forskning fra NTNU og handler om å trene på en slik måte som er optimal for god hjertehelse. Det optimale er å tjene 100 pai i uka, som måles ut i fra puls. De har forsket seg fram til at 100 pai i uka er en relativt liten investering for å leve et lengre liv, og har også andre helsefordeler. Jeg har i tillegg fått sansen for yoga og meditasjon på en moderat måte. Da bruker jeg asana rebel som er en trenings og livsstilsapp i ett. Jeg bruker den riktignok mest til trening, og må også løpe litt i tillegg for å tjene nok pai. Selv om jeg tror yoga er fint for å mestre stress og bygge styrke, er det ikke akkurat det som gir mest pai. Nå er jeg så vant til å bruke de to appene at jeg merker at det påvirker livet mitt positivt i forhold til både kosthold, trening, stress og vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå