Gå til innhold

Daten tok med homo venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var på 3 date med en dame i går, og det har vært hun som har vært pågående for 2 og 3. date og kontaktet meg daglig. I går spurte hun om hun kunne ta med en homoseksuell kollega på daten som slutta samtidig som henne, jeg var litt skeptisk, men sa ok. Det ble en veldig spesiell date, hvor de to for det meste snakka sammen og jeg ble holdt utenfor. Ganske ubehagelig. Etter jeg hadde spist opp vippset jeg noen hundrelapper og stakk. Hva betydde dette? Hun har vært den som har vært pågående for nye dates, og så saboterer og ødelegger hun på den måten?

skjønner meg ikke på damer .

m26

Anonymkode: 8b583...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje ha deg med på en trekant da 😅

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det for henne en oppgradering av deg egentlig, at hun ville presentere deg for en person som var viktig for henne?

Fungerte ikke helt.

Anonymkode: 1bfd9...712

• Liker 4
Skrevet

Høres helt merkelig ut, hadde nå tenkt at hun ikke var interessert allikevel da... Man tar da ikke med en venn på 3 date, herlighet. 😄 

Skrevet

Hva det betydde? Jeg antar hun ville ha vennens mening om deg i etterkant, så han måtte være med for å ta deg i øyensyn. Kanskje hun ville ha hans mening om hvor seriøs du var og sånt, kanskje han (vennen) er en god menneskekjenner, for eksempel.

Gudene vet. Det kan være så mange grunner til at en snål kvinne tar med en tredjeperson på en date... men ja, det var svært merkelig gjort. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Veldig spesielt. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en god idè. Hun ville dele noe hyggelig med deg, men så ble det bare kleint. 

Anonymkode: c2a97...744

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en god idè. Hun ville dele noe hyggelig med deg, men så ble det bare kleint. 

Anonymkode: c2a97...744

Ja kanskje det. Kom selv med en åpen innstilling, men da de begynte å snakke om klassisisme innenfor kunsthistorie fra studiene datt jeg av og følte meg svært ukomfortabel. Merkelig dame.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt samme metode hvis jeg ikke tør å avvise daten direkte. Lar daten avvise meg.

Anonymkode: abc61...dae

Gjest Ghostface
Skrevet

Hun ville kanskje ha med denne personen som en trygghet? Skulle ønske jeg hadde en homofil venn. Det virker morsomt.

Gjest lurven
Skrevet

Tanken bak det var nok at han skulle vurdere deg, om du er bra nok for henne osv.

Men det er en veldig rar ting og gjøre på en date og har nok sjelden heldig utfall

AnonymBruker
Skrevet

Selv om han er homofil så er det veldig rart ja, men så finnes det jo en del rare folk. Kanskje du skal være veldig glad for at det ble slik før du ble mer involvert. Ikke alle passer sammen som venner heller.

Anonymkode: 153fb...28d

AnonymBruker
Skrevet

Han syns sikkert du var deilig. Hun har fortalt om deg og vist bilde, han ville sitte sammen med dere. Kanskje han ville gå på do samtidig med deg og håpe på å se kuken din også.

Anonymkode: 49d1f...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poengtere at det var en homoseksuell venn? 
Hun tok med en venn.

På tide folk slutter å sortere på legning.

Venn er venn!

Anonymkode: b0b0b...3e0

Skrevet

Hun tok med en venn. Jeg tror jeg hadde synes det var hyggelig av henne. At hun ville presentere meg for en av hennes venner. Dere har jo vært på dater før, og blitt litt kjent. 

Kanskje denne vennen i siste liten spurte om å få være med ut med venninnen, og hun dermed sorte om det var ok for deg. Hun er åpen og inkluderende. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor poengtere at det var en homoseksuell venn? 
Hun tok med en venn.

På tide folk slutter å sortere på legning.

Venn er venn!

Anonymkode: b0b0b...3e0

Enig i at det er irrelevant i denne sammenhengen. Venn er venn. Og date med en tredjeperson er ikke en date.

Anonymkode: 574ba...698

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i at det er irrelevant i denne sammenhengen. Venn er venn. Og date med en tredjeperson er ikke en date.

Nei, en venn er ikke alltid en venn i slik situasjon. En hetrofil mann hadde vært en konkurent for han. En hetrofil kvinne hadde vært en konkurent for henne. En homofil mann er ufarlig for begge.

• Liker 3
Skrevet (endret)
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Var på 3 date med en dame i går, og det har vært hun som har vært pågående for 2 og 3. date og kontaktet meg daglig. I går spurte hun om hun kunne ta med en homoseksuell kollega på daten som slutta samtidig som henne, jeg var litt skeptisk, men sa ok. Det ble en veldig spesiell date, hvor de to for det meste snakka sammen og jeg ble holdt utenfor. Ganske ubehagelig. Etter jeg hadde spist opp vippset jeg noen hundrelapper og stakk. Hva betydde dette? Hun har vært den som har vært pågående for nye dates, og så saboterer og ødelegger hun på den måten?

skjønner meg ikke på damer .

m26

I det større bildet er jo en del av "målet" ved å date, en dag å forhåpentligvis bli sammen og dele det sosiale samværet, og det gjøres ofte med å mingle i hverandres sosiale sirkler. 

Med andre ord, at noen fra hennes sirkler blir med etter tredje date, kan ganske enkelt bety at du er mer inkludert i hennes liv. Så jeg ville ikke vært så raskt med å anta at hun prøvde å sabotere daten dere har.

Ikke glem at dates skal være lettvint, sosialt og morro. Det er ikke en brullyp der alt må gå etter stramme planer.

Godt mulig du forventet en seriøs og eksklusiv date med denne kvinnen, og ble tatt litt på senga siden dette ikke skjedde. Uansett vil ofte det beste trekket vært å vise at du er sosial kapabel til tilpasse deg etter situasjonen. 

Se for deg en alternativ tidslinje der du delte dine beste sosiale sider av deg selv og tok initiativet og ledet samtalen for dere alle tre. Du fikk dem til å smile med underholdende historier og sider om deg selv. Videre foreslo du å bevege oss alle til et sted som tilbyr god kaffe og et sted å sitte osv, tar noen bilder sammen etc. Rett og slett behandler de som dine gode venner som du liker.

På lunsjrommet dagen etterpå ville de to fisket etter hverandres meninger om deg: En herlig fyr som er lett å like, og hennes homofile kollega ville sagt til henne at hun burde bare kjøre på videre med denne daten hun har.

Dette kunne ha vært utfallet om du ikke satt stille og tilslutt bare vippset og stakk din vei, kanskje snurten i håp om at de ville plukke opp beskjeden du ville sende. Hva inntrykk tror du at de sitter igjen med av deg da? En barnslig mann? En snurt mann? En mann som oppfører seg litt rar? 🤷‍♂️

At hun vil ha nye dates med deg betyr at du gjør noe riktig, men her er det nok litt preg av at du saboterer det litt for deg selv.

Endret av umAxa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, OxBall said:

Nei, en venn er ikke alltid en venn i slik situasjon. En hetrofil mann hadde vært en konkurent for han. En hetrofil kvinne hadde vært en konkurent for henne. En homofil mann er ufarlig for begge.

Bestemor er heller ingen konkurrent, men tar man med bestemor på date er det ikke lenger en date. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun usikker på legningen din eller noe? 

Anonymkode: 45e14...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...