AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Hei, vi har ikke hatt sex på snart 2 år pga ivf prosess, jeg vil prøve at vi får det bedre igjen. Tenkte på å kjøpe en litt sexy babydoll nattkjole, jeg har noen kg for mye så er ikke glad i kroppen min men vil komme ut av komfortsonen min. Er det noe som kan gjøre ting bedre? Anonymkode: b135f...6b7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, vi har ikke hatt sex på snart 2 år pga ivf prosess, jeg vil prøve at vi får det bedre igjen. Tenkte på å kjøpe en litt sexy babydoll nattkjole, jeg har noen kg for mye så er ikke glad i kroppen min men vil komme ut av komfortsonen min. Er det noe som kan gjøre ting bedre? Anonymkode: b135f...6b7 Ja absolutt, og man kan være like sexy med noen kg ekstra. Kjør på Anonymkode: 702ff...d7c
Fioljenta Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Dere kan også prøve å bare være litt mer nær. Kysse. Kjærtegne. Ligge inntil. Kjenne hverandres varme. Senk skuldrene litt og legge til rette for nærhet. 🤗 1
Rosa Dartle Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Min erfaring er at trygghet i egen kropp og å utfolde seg fritt i senga er mye viktigere enn akkurat hvordan kroppen ser ut. 4
Bubo Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Når damen synes det er et par kilo for mye, er det perfekt for meg. 😃 Baby Doll kan bli litt i overkant. Ok, hvis man trenger å sprite opp et regelmessig men rutinemessig sexliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå