AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg har skilte foreldre, det har også min mann. Vi har barn, tanter og onkler på begge sider. Flere sett besteforeldre. I tillegg har vi jo egne tanter, onkler og søskenbarn. Vi er jevnlig med foreldre, besteforeldre og søsken. Men sjeldent med tanter, onkler og søskenbarn. Føler ikke tiden strekker til! Vi var sammen mer før vi fikk barn. Anonymkode: 29404...de8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Helt normalt at ting blir slik. Anonymkode: b284c...f99 1
tussi84 Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 besøker kanskje søskenbarna mine en gang i året, men ikke alle på engang. Feks kan jeg besøke en kusine i år, mens en fetter neste år. Mye av besøket skjer fordi vi har jevnaldrende barn, før vi hadde barn så kunne det gå flere år i mellom. Det var anderledes når besteforeldre våre levde, og vi var yngre. Da møttes vi gjerne i bursdager, eller på besøk sammen hos en besteforeldre. Onkler og tanter blir det akkurat det samme med dessverre.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har skilte foreldre, det har også min mann. Vi har barn, tanter og onkler på begge sider. Flere sett besteforeldre. I tillegg har vi jo egne tanter, onkler og søskenbarn. Vi er jevnlig med foreldre, besteforeldre og søsken. Men sjeldent med tanter, onkler og søskenbarn. Føler ikke tiden strekker til! Vi var sammen mer før vi fikk barn. Anonymkode: 29404...de8 At dere er jevnlig med foreldre, besteforeldre og søsken er langt mer enn vi får til! Familie utover det har vi ikke sjans til. Hvordan skal man rekke alt det der? Dere bor kanskje nærme folk? Anonymkode: 057dd...a46
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Er det så vanlig å omgå sine tanter, onkler og søskenbarn om en ikke bor i nærheten? Er vel ikke akkurat de jeg prioriterer å besøke om jeg skulle være i området der de fleste bor. Anonymkode: 0d180...185
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har skilte foreldre, det har også min mann. Vi har barn, tanter og onkler på begge sider. Flere sett besteforeldre. I tillegg har vi jo egne tanter, onkler og søskenbarn. Vi er jevnlig med foreldre, besteforeldre og søsken. Men sjeldent med tanter, onkler og søskenbarn. Føler ikke tiden strekker til! Vi var sammen mer før vi fikk barn. Anonymkode: 29404...de8 Foreldrene mine ca 1-2 ganger i mnd, noen ganger mer. broren min som bor et stykke borte kun til Jul, Nyttår,Påske og sommeren, ser nesten den andre broren min som bor nærme like mye som har som bor et stykke unna. Søskenbarn : sjelden ene tante : ca hver mnd - 6 uker andre tanter og onkeler : Sjelden andre slekt : svært sjelden Anonymkode: a086c...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå