AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg er ferdigutdannet i mai. På vitnemålet mangler det karakter fra 1 emne, i tillegg til karakter for bacheloroppgaven. Liker ikke å sende et ufullstendig vitnemål. Har så langt bare lagt inn attester i en webcruiter-søknad. Lurer derfor på om jeg må legge ved vitnemålet, når jeg enda ikke er ferdig utdannet. Anonymkode: 74040...899
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Du MÅ ingenting, men hvis du har lyst på jobben er det nok lurt å gjøre slik arbeidsgiver spør om. Men nei, du må altså ingenting. Jeg hadde dog forsøkt å forklare dette i en søknad, hvis jeg hadde ønsket jobbet. Anonymkode: b1ed0...60a
Daria Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg regner med at det framgår av søknaden at du ikke er ferdig utdannet, da er det jo en selvfølge at vitnemålet er ufullstendig. Å ikke legge ved etterspurt dokumentasjon er en sikker måte å havne nederst i bunken på. Hvorfor skal de bruke tid på noen som ikke klarer eller ønsker å etterkomme en så enkel og opplagt forespørsel, og ikke minst - hvordan skal de skjønne om du er verdt å bruke tid på om du ikke vil dokumentere det du har av kunnskap og utdannelse? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå