Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ammet i litt over to uker nå og er fortsatt veldig sår og har vondt, mest når babyen ikke sier eller suger rett på knoppen. 

Er det normalt, hvor lang tid tar det egentlig å bli herda? Eller er det sugetaket som er feil? 

Anonymkode: aea87...96d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har ammet i litt over to uker nå og er fortsatt veldig sår og har vondt, mest når babyen ikke sier eller suger rett på knoppen. 

Er det normalt, hvor lang tid tar det egentlig å bli herda? Eller er det sugetaket som er feil? 

Anonymkode: aea87...96d

Kan være at babyen henger for langt ned når du ammer. Legg den helt opptil brystet med magen. Ligger den lenger ned så «drar» den i brystvortene og du blir unødvenig sår

Anonymkode: a0c16...68f

AnonymBruker
Skrevet

Er der på bedringens vei eller fortsetter det enda å bli verre? Jeg var sår v 2 uker, men det var i ferd med å gå seg til. Mye bedre ved 3-4 uker! :) 

Anonymkode: 95b96...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjempesår og øm begge gangene jeg ammet. Ingen åpne sår eller sprekker, bare supersensitive brystvorter. Det tok dessverre nærmere tre mnd før det ga seg begge gangene

Anonymkode: 6018a...382

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sår helt til jeg begynte å bruke silverette brystskjell konstant utenom amming. 

Anonymkode: 187d6...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...