AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Hvordan kan jeg få lange slanke ben med pene markerte knær? Nå går jeg nesten rett opp og ned hele veien, og knærne er ikke markerte på noe vis, Er ikke særlig overvektig heller. Har alltid ønsket meg lange slanke ben, men det er kanskje genetisk? Anonymkode: d0627...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Det går ikke an å punktslanke kroppen. Du er helt sikkert fin som du er. Anonymkode: de7be...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Tror det er i alle fall delvis genetisk. Både mamma og jeg har slike knær. Har du prøvd styrketrening? Tenker det kanskje kan bidra til å stramme opp litt. Anonymkode: 047ef...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan kan jeg få lange slanke ben med pene markerte knær? Nå går jeg nesten rett opp og ned hele veien, og knærne er ikke markerte på noe vis, Er ikke særlig overvektig heller. Har alltid ønsket meg lange slanke ben, men det er kanskje genetisk? Anonymkode: d0627...609 Sukk!! Det er jo akkurat de benene du beskriver som gjør jenter så deilige! Rette ben og litt kjøttfulle knær som går mot hverandre. Anonymkode: 04a60...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg har kraftige ben genetisk sett og må ligge på BMI mellom 18,7-19,7 for å ha det jeg føler er slanke ben. Over dét, så berører lårene hverandre hele veien. Overkroppen ser alltid veldig slank ut, og magen ser flat ut hver morgen uansett hvilken vekt jeg er opptil ca BMI 22-23. (Etter måltider ser jeg ofte gravid ut) Den beste treningen jeg har funnet for slanke og stramme ben, har vært å følge diverse HIIT-program via YouTube. Søk opp HIIT workout program for legs, eller for helkropp (anbefaler sistnevnte, for det toner virkelig hele kroppen) og så sørg for å holde deg til øktene inkludert hviledagene! Anonymkode: 5cfc0...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 Utseendemessig høres det ut som lipødem-bein, håper for din del du ikke har det. Anonymkode: cebbf...417 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå