PetterKanin Skrevet 25. april 2022 #61 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er grunnen til at jeg ALDRI vil bosette meg på bygda 😂 Anonymkode: b3466...820 At noen troller på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. april 2022 #62 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vær vennlig folkens og la tråden dø ut. Vet ikke om hun er her, men noen er sikkert her inne som kan kjenne seg igjen. Det gjelder nok ikke bare dette paret, men noen andre også der folk blir fornærmet. Jeg tenker heller at dette blir en ny KG-klassiker. Det er ganske underholdende hvordan du baksnakker brudeparet, og så ønsker å kvele tråden fordi ingen støtter deg, men tvert i mot støtter bruden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #63 Del Skrevet 25. april 2022 Hulderen skrev (2 minutter siden): Jeg tenker heller at dette blir en ny KG-klassiker. Det er ganske underholdende hvordan du baksnakker brudeparet, og så ønsker å kvele tråden fordi ingen støtter deg, men tvert i mot støtter bruden. Skal se TS blir en snakkis på kg 😂 Anonymkode: 5560d...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #64 Del Skrevet 25. april 2022 Fire fornærmede tanter og en sladdertaske (TS)... Anonymkode: 48c04...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå