Gå til innhold

Blitt snakkis, brud inviterte ingen fra sin familie utenom barna og foreldre.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. 

ts

Anonymkode: 50263...596

Eeh, jo, du går jo bak ryggen på paret og snakker om de på internett... så du er jo ikke akkurat bedre enn bygdetrollene!

Anonymkode: fd060...5e6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god grunn til å holde seg langt unna bygda!

INGEN har noe med hvem man inviterer i bryllup.

Mistenker at du er den som lager baksnakking i bygda, hvorfor dele det her hvis ikke du ønsker oppmerksomhet om det? 

Bygdedyret er stygt!

Anonymkode: 15d81...1d3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke brudeparet og bor ikke i denne bygda, men du vet at:

- Mannen bestemte alt

- Brudens slekt består kun av hennes foreldre, barn og fire tanter. That's it.

- Firertantebanden ble ikke invitert

- Hele bygda snakker om dette, og alle lurer på uvennskap

- Ingen gratulerer på Facebook

Jeg må si at du er ekstremt lettpåvirkelig og naiv dersom du tror at alle disse punktene stemmer. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 timer siden):

Vel, men det kan hun jo drite i å være. 

Det gjør man da akkurat som man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, vi hadde kanskje 15 fra min familie og 4 fra mannens familie... Men han har liten familie og resten var i utlandet akkurat da.. tenk om dette ble baksnakket, vi hadde tilogmed lokale ute på bygda (utenfor vår egen) og omtrent alle vennene våre var tilstede, så dette kunne virkelig gått gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. 

ts

De har blitt en snakkis fordi dere sladrer. Slutt å sladre, så slutter de å være en snakkis. Så enkelt er det. Jeg hadde rådet bruden å ikke bry seg om drittmenneskene rundt seg som gjorde henne til en "snakkis". 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

ts

Så stå opp for veninnen din da! Be hele fordømte bygda ta seg en bolle, og SLUTT å utlever veninna di på forum! 

Anonymkode: a1d42...d5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

De har blitt en snakkis fordi dere sladrer. Slutt å sladre, så slutter de å være en snakkis. Så enkelt er det. Jeg hadde rådet bruden å ikke bry seg om drittmenneskene rundt seg som gjorde henne til en "snakkis". 

Jeg bor på den andre siden av landet og har bare hørt om dette. Vi er ikke venner på facebook fordi hun aldri likte mine statuser, og sånn har det vært i ti år. Dere sladrer? Jeg har ikke sladret, og resten av tanter og onkler prøver dysse det ned, og sier ingen er uvenner. Men bruden er rasende fordi ingen gratulerte på f.b. fra hennes side av familien, og folk har spurt om de er uvenner. Det er det jeg har hørt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så stå opp for veninnen din da! Be hele fordømte bygda ta seg en bolle, og SLUTT å utlever veninna di på forum! 

Anonymkode: a1d42...d5f

Hun er og har aldri vært en venninne av meg. Vi er knapt bekjente. Jeg har sagt til disse tantene at det er bare å overse, men var jeg dem ville jeg jo gratulert på facebook av ren høflighet, og det har jeg sagt. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bor på den andre siden av landet og har bare hørt om dette. Vi er ikke venner på facebook fordi hun aldri likte mine statuser, og sånn har det vært i ti år. Dere sladrer? Jeg har ikke sladret, og resten av tanter og onkler prøver dysse det ned, og sier ingen er uvenner. Men bruden er rasende fordi ingen gratulerte på f.b. fra hennes side av familien, og folk har spurt om de er uvenner. Det er det jeg har hørt. 

Hun er og har aldri vært en venninne av meg. Vi er knapt bekjente. Jeg har sagt til disse tantene at det er bare å overse, men var jeg dem ville jeg jo gratulert på facebook av ren høflighet, og det har jeg sagt. 

ts

Du har fjernet en venn fordi hun ikke likte statusen? Det sier mye om deg.

Anonymkode: b76d8...9c7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har fjernet en venn fordi hun ikke likte statusen? Det sier mye om deg.

Hallo, hun var aldri en nær venn og gratulerte ikke når jeg kjøpte hus, fikk ny jobb m.m. Selv om jeg likte og gratulerte på hennes statuser. Så hva sier det om meg? Jo, at jeg kutta henne ut. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2022 at 4:41 PM, AnonymBruker said:

Hallo, hun var aldri en nær venn og gratulerte ikke når jeg kjøpte hus, fikk ny jobb m.m. Selv om jeg likte og gratulerte på hennes statuser. Så hva sier det om meg? Jo, at jeg kutta henne ut. 

ts

Det sier mye om deg ja.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 16.41):

ts

Hun har bedre ting og gjøre enn og følge med på om du.. en knapt bekjent .. har kjøpt nytt hus og fått ny jobb. Du, som lever for sladder og å følge med på andre ,får selvsagt med deg at knapt bekjentskap har ny status på fb

Anonymkode: 3b565...006

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun har bedre ting og gjøre enn og følge med på om du.. en knapt bekjent .. har kjøpt nytt hus og fått ny jobb. Du, som lever for sladder og å følge med på andre ,får selvsagt med deg at knapt bekjentskap har ny status på fb

Anonymkode: 3b565...006

Ja, har fått det med meg pga. ryktene som går. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.4.2022 den 15.55):

ts

Og du bidrar til snakkisen. Du prater bak ryggen dems nå. Du attpå til ønsker spekulasjoner om hvorfor bryllupet deres ble som det. 

Du er ikke det spor bedre! 

Anonymkode: 5560d...18a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det kun er disse tantene som sprer alle ryktene til deg, fordi de er snurt over å ikke ha blitt invitert, så de overdriver hvor mange bruden inviterte fra sin slekt og sprer rykter om at hun nå er "sur" fordi hun ikke har fått gratulasjon på facebook. En fjær blir fort ti høns. 

Anonymkode: 2bbe6...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 21.34):

Og du bidrar til snakkisen. Du prater bak ryggen dems nå. Du attpå til ønsker spekulasjoner om hvorfor bryllupet deres ble som det. 

Du er ikke det spor bedre! 

Anonymkode: 5560d...18a

Og du er en som bidrar til å holde tråden gående og like ille, ikke sant? 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tipper det kun er disse tantene som sprer alle ryktene til deg, fordi de er snurt over å ikke ha blitt invitert, så de overdriver hvor mange bruden inviterte fra sin slekt og sprer rykter om at hun nå er "sur" fordi hun ikke har fått gratulasjon på facebook. En fjær blir fort ti høns. 

Anonymkode: 2bbe6...1c6

Nei, det stemmer ikke, men vil ikke gå inn i alle detaljene. Ingen er uvenner, de prøver å legge det hele bak seg. Det er bygda som snakker. 

Håper denne tråden dør ut snart. For hver og en av dere som svarer er med på å baksnakke. Jeg har unnlatt noen detaljer, for å prøve å gjøre det mer anonymt. Jeg har ingenting i mot brudens valg selv om jeg ville bedt de 2,3 4 tantene mine hvis det var meg. At jeg kuttet henne fra facebook er personlig, og jeg kuttet mange på samme tid. Det har ingenting med bryllupet å gjøre. 

Vær vennlig folkens og la tråden dø ut. Vet ikke om hun er her, men noen er sikkert her inne som kan kjenne seg igjen. Det gjelder nok ikke bare dette paret, men noen andre også der folk blir fornærmet. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og du er en som bidrar til å holde tråden gående og like ille, ikke sant? 

Nei, det stemmer ikke, men vil ikke gå inn i alle detaljene. Ingen er uvenner, de prøver å legge det hele bak seg. Det er bygda som snakker. 

Håper denne tråden dør ut snart. For hver og en av dere som svarer er med på å baksnakke. Jeg har unnlatt noen detaljer, for å prøve å gjøre det mer anonymt. Jeg har ingenting i mot brudens valg selv om jeg ville bedt de 2,3 4 tantene mine hvis det var meg. At jeg kuttet henne fra facebook er personlig, og jeg kuttet mange på samme tid. Det har ingenting med bryllupet å gjøre. 

Vær vennlig folkens og la tråden dø ut. Vet ikke om hun er her, men noen er sikkert her inne som kan kjenne seg igjen. Det gjelder nok ikke bare dette paret, men noen andre også der folk blir fornærmet. 

ts

Du starter en tråd, også ber du KG om å slutte å svare i den fordi svarene er å betrakte som baksnakking? Akkurat. Hadde det vært en ide å ikke starte tråden i utgangspunktet tror du? 

Anonymkode: f601e...0a8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du starter en tråd, også ber du KG om å slutte å svare i den fordi svarene er å betrakte som baksnakking? Akkurat. Hadde det vært en ide å ikke starte tråden i utgangspunktet tror du? 

Anonymkode: f601e...0a8

Jeg vet at det ikke er sånn det fungerer blant dere koko fit..kjerringer på kg, men ferdig snakka. Dere holder selv tråden levende fra nå. Jeg er ferdig med den. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg ALDRI vil bosette meg på bygda 😂

Anonymkode: b3466...820

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...