AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Det var et lite bryllup og bare snakk om fire andre. Samboeren hennes ville ikke, og han inviterte gamle tanter og hele sin slekt. Nå har har det blitt en snakkis i kommunen der alle kjenner alle, og folk spør om de er uvenner, noe de ikke er. Jeg lurer på hvorfor hun lot han bestemme alt? Noe må hun kanskje ha i mot sin egen familie, tanter. De har vært sammen i over ti år. Nå er hun skuffet for ingen gratulerer henne på facebook. Det har endt med tårer og raseri overfor andre fra hennes mor. Drama ja, men hvorfor ble ikke de fire inviterte? Lar dere mannen bestemme? Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var et lite bryllup og bare snakk om fire andre. Samboeren hennes ville ikke, og han inviterte gamle tanter og hele sin slekt. Nå har har det blitt en snakkis i kommunen der alle kjenner alle, og folk spør om de er uvenner, noe de ikke er. Jeg lurer på hvorfor hun lot han bestemme alt? Noe må hun kanskje ha i mot sin egen familie, tanter. De har vært sammen i over ti år. Nå er hun skuffet for ingen gratulerer henne på facebook. Det har endt med tårer og raseri overfor andre fra hennes mor. Drama ja, men hvorfor ble ikke de fire inviterte? Lar dere mannen bestemme? Anonymkode: 50263...596 Lokalet var stort nok, et bygdehus og maten hjemmelaget. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Hvorfor bryr du deg om dette? Det har da ingenting med deg å gjøre. Utrolig stygt å prate bak ryggen til folk. Voks opp. PS; ingen av oss vet hva bruden tenker om sin familie eller mann. så du må nesten spørre hun selv, hvis fu er så nyskjerrig. 30 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 Er ikke alles om ønsker oppmerksomhet og å være det jævla midtpunktet som alle snakker om. Mulig hun begrenset der hun kunne begrense. Hadde jeg giftet meg så hadde jeg gjort det for mannen. Alt med selve bryllupet hadde jeg hatet, og det har ingenting med familien min å gjøre. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Hvorfor bryr du deg om dette? Det har da ingenting med deg å gjøre. Utrolig stygt å prate bak ryggen til folk. Voks opp. PS; ingen av oss vet hva bruden tenker om sin familie eller mann. så du må nesten spørre hun selv, hvis fu er så nyskjerrig. Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 Macro skrev (1 minutt siden): Er ikke alles om ønsker oppmerksomhet og å være det jævla midtpunktet som alle snakker om. Mulig hun begrenset der hun kunne begrense. Hadde jeg giftet meg så hadde jeg gjort det for mannen. Alt med selve bryllupet hadde jeg hatet, og det har ingenting med familien min å gjøre. Alle fra hans familie var invitert fra søskenbarn til grandtanter. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Del Skrevet 21. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. ts Anonymkode: 50263...596 Og du fyrer opp på kg. Er det ikke nok at de må forholde seg til bygdedyret? Anonymkode: 6271a...36d 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. april 2022 #8 Del Skrevet 21. april 2022 Da hadde hun vel ikke lyst til å invitere familien. Du kan ikke bare anta at det var brudgommen som bestemte. Bryllupet var deres dag, de feiret slik de ønsket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Del Skrevet 21. april 2022 Hulderen skrev (4 minutter siden): Da hadde hun vel ikke lyst til å invitere familien. Du kan ikke bare anta at det var brudgommen som bestemte. Bryllupet var deres dag, de feiret slik de ønsket. Men bruden er styggforbanna fordi ingen av de som ikke ble invitert har gratulert på facebook. Heldigvis er ikke jeg venn med henne der. Jeg synes jo de burde gratulere uansett, men nå er det en snakkis, noe som er leit spesielt for bruden. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2022 #10 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. ts Anonymkode: 50263...596 Det er du som lager en tråd hvor du inviterer hele internett til å grafse og spekulere i ting hverken du eller andre har noe med. Som regel har folk en grunn til å ta de valgene de gjør og det er deres rett, uansett hvor merkelige og urimelige de må ta seg for andre (og om de grunnene så skulle være urimelige, er det fortsatt opp til den enkelte å ta dem). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Del Skrevet 21. april 2022 Hele bygda har besluttet å ikke gratulere henne på facebook fordi fire tanter ikke var invitert. Okey... Anonymkode: 48c04...325 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #12 Del Skrevet 21. april 2022 Hvorfor i alle dager spør du ikke dem det gjelder i stedet for å diskutere det på et åpent forum? Det er da vel baksnakking det også 😂 Kan det hende hun ønsket et minst mulig bryllup, og når mannen i inviterte flere endte hun med å kutte fra sin liste for å ha færrest mulig? Personlig hadde jeg ikke ønsket noen andre enn vitner der, så jeg kan ispfall forstå det. Hva får deg til å anta at mannen bestemte det egentlig? Veldig forvirrende hovedinnlegg, jeg tror det hadde hjulpet oss om du var mer sammenhengende i forklaringen. Anonymkode: f76a6...602 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. april 2022 #13 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men bruden er styggforbanna fordi ingen av de som ikke ble invitert har gratulert på facebook. Heldigvis er ikke jeg venn med henne der. Jeg synes jo de burde gratulere uansett, men nå er det en snakkis, noe som er leit spesielt for bruden. ts Anonymkode: 50263...596 Hvordan vet du dette, når du ikke en gang er FB-venn med bruden? Hun har neppe betrodd seg til deg, siden dere ikke er nære. Det høres ut som om det er du som står for sladringen, ikke bygda. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #14 Del Skrevet 21. april 2022 Daria skrev (1 minutt siden): Det er du som lager en tråd hvor du inviterer hele internett til å grafse og spekulere i ting hverken du eller andre har noe med. Som regel har folk en grunn til å ta de valgene de gjør og det er deres rett, uansett hvor merkelige og urimelige de må ta seg for andre (og om de grunnene så skulle være urimelige, er det fortsatt opp til den enkelte å ta dem). De er allerede blitt en snakkis. Forholdet har vart lenge, men vært av og på, så jeg mistenker at mannen her har for mye makt. Tantene er ca 75-80 år og de er bare fire. Alle spør, er dere uvenner osv. Da svarer de nei. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hele bygda har besluttet å ikke gratulere henne på facebook fordi fire tanter ikke var invitert. Okey... Anonymkode: 48c04...325 Det sa jeg ikke. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. april 2022 #15 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg synes synd på bruden. De har blitt en snakkis. Jeg er ikke så nære at jeg ville blitt invitert uansett. Det er ikke jeg som prater bak ryggen, men hele bygda gjør det nå. ts Anonymkode: 50263...596 Du er jo verre, du sitter på Norges største internettforum og utleverer dem, fordi du tror at noen av oss vet hva som skjedde?! Er du helt dust eller? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #16 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager spør du ikke dem det gjelder i stedet for å diskutere det på et åpent forum? Det er da vel baksnakking det også 😂 Kan det hende hun ønsket et minst mulig bryllup, og når mannen i inviterte flere endte hun med å kutte fra sin liste for å ha færrest mulig? Personlig hadde jeg ikke ønsket noen andre enn vitner der, så jeg kan ispfall forstå det. Hva får deg til å anta at mannen bestemte det egentlig? Veldig forvirrende hovedinnlegg, jeg tror det hadde hjulpet oss om du var mer sammenhengende i forklaringen. Anonymkode: f76a6...602 Moren hennes sa til sin søster at det var mannen som hadde bestemt det, og ja de er norske. Men moren er i stand til å lyge også, som alle andre. Hulderen skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du dette, når du ikke en gang er FB-venn med bruden? Hun har neppe betrodd seg til deg, siden dere ikke er nære. Det høres ut som om det er du som står for sladringen, ikke bygda. Mannen ønsket bare sine. Jeg bor heldigvis ikke på det drittstedet og har aldri bodd der. Skriver bare om det her, og snakker ikke om det. Synes bare synd brudeparet har blitt en snakkis i en liten bygd. ts Anonymkode: 50263...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #17 Del Skrevet 21. april 2022 Du synes så visst ikke synd på brudeparet. Hadde du gjort det så hadde du laget denne tråden. Anonymkode: d7e4a...129 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #18 Del Skrevet 21. april 2022 Dette var et innlegg jeg overhodet ikke skjønte noe av, eller poenget med Anonymkode: 235ab...b5e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #19 Del Skrevet 21. april 2022 Er vel helt greit? De gjorde sine valg og det trenger ikke andre å forstå - men ennkan fortsatt vise respekt. Anonymkode: c9bdc...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 21. april 2022 #20 Del Skrevet 21. april 2022 Uff, har folk så lite å gjør i bygda at de må ligge å spekulere i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå