Gå til innhold

Stellematte på offentlig toalett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gjør man det på stellebord på offentlig toalett med baby? Der pleier det jo å være en sånn stellematte som gud og en hvermann bruker. Er det da meningen at man skal bruke disse sammenleggbare stellemattene som gjerne følger med stellevesker? Det er jo superudigg å da bare pakke sammen dette og putte det nedi bagen igjen😱! Så er det da man kanskje bruker engangs? Men når er det da man trenger sånne sammenleggbare flergangsstellematter? Og spriter dere de etter dere har brukt de? Ser ut som om de fleste er i en slags type tekstil, og da er det jo ikke så lett å rengjøre dem med sprit 🤔

Anonymkode: 4af02...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg pleide å ha et håndkle i stellebagen til å legge ut på stellebenken og så legge babyen på det. Håndkleet ble rullet godt sammen og lagt under vogna etterpå (IKKE tilbake i stellebagen), og så lagt til vask når vi kom hjem.

Jeg vasker alt av håndklær på 90 C, men jeg vet at mange bruker bare 60 C også. Det blir nok rent på det også.

Anonymkode: c4242...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker kladder fra apoteket som jeg kaster etterpå hvis jeg må skifte på et underlag som er skittent.

Anonymkode: 3576e...335

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stellerommet på sentret her jeg bor har en stor rull med papir som vi kan dra over stekebrettet. Når vi er ferdig kaster vi papiret. Den dekker over kantene på sidene, så kommer ikke avføring på selve stellebrettet.

Veldig praktisk å bruke dette på barnebarna 😊 Ellers kan du kjøpe sånne engangsmatter på dagligvarebutikken. Bare kaste de etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må da være grenser for hysteri. Har et lite håndkle med som jeg legger under babyen og bruker dette mange ganger før jeg vasker det, så lenge babyen ikke har et uhell under stellet.

Anonymkode: 09a22...649

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har et sammenleggbart stelleunderlag, bruker dette. Det har sperrelag på den ene siden, så selv om det skulle komme noe på det så er det ikke noe som vil komme i kontakt med noe annet når det er sammenbretta og -kneppa igjen. Bare å hive i vaskemaskina når vi kommer hjem. 

Anonymkode: 42ee9...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en pakke servietter med overflatedesinfeksjon i stelleveska som jeg bruker til å tørke over stellebordet før jeg legger på stellematten min. 🤷‍♀️

Anonymkode: 60d94...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legger på engangsmatte fra Libero. Bruker den videre om det ikke var et skittent stellebord eller bæsj på

Anonymkode: 4a9f6...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man dør ikke av litt skitt. La nå ungen din få bygge immunforsvar.

Anonymkode: 84f73...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...