Gå til innhold

Opptøyene sprer seg i Frankrike

Anbefalte innlegg

Gjest Von Hassel
Skrevet

Flere hundre biler og titals av offentlige bygninger er blitt påtent i løpet av de siste dagene. Politi og brannmannskap er også blitt beskutt flere ganger. Det er også vært slike opptøyer i mindre grad i Danmark og Nederland. Snart står vel Oslo for tur.

Når skal vi forstå at ikke-vestlig innvandring ikke er en dans på roser? ISLAM VIL IKKE LA SEG INTIGRERE, SÅ ENKELT ER DET!

Vi lever ikke i Kardemommeby som Sv og Rv tror.. :ler:

En applaus til de som er for mangfold i samfunnet og såkalte "berikelser" :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jebediha
Skrevet

vel egentlig er vel ingen mennesker uanset om de er vestelige eller fra andre steder noen dans på roser..og faktisk de værste morderen igjenom historien er hvite menn

fra vestelige land....

Gjest Somebody
Skrevet
vel egentlig er vel ingen mennesker uanset om de er vestelige eller fra andre steder noen dans på roser..og faktisk de værste morderen igjenom historien er hvite menn

fra vestelige land....

:ler:

Gjest Somebody
Skrevet

Måten denne personen prøver å bortforklare dagens muslimske ondskap og fokusere på noe som de "hvite" holdt på med for lenge siden..Latterlig :grine2:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
INTIGRERE

Integrering vil nok fungere, så lenge innvandrere og andre som ikke er stødige i norsk rettskriving lærer seg norsk.

Endret av Rattleshake
Gjest Jebediha
Skrevet

Og det finnes ikke onde hvite mennesker i dag ?

er alle hvite mennesker perfekte som aldri gjør noe galt

jeg prøver ikke og forsvare det gale muslimer gjør

men du skal ikke langt tilbake for og finne en ond hvit man ikke lenger en til den siste Krigen på balkan

Skrevet

Det är väl inte så enkelt att det är religionen som får alla dessa människor till att göra uppror?

I Paris, och i många små städer i Sverige (säkert i Norge också), har både myndigheter och fastighetsägare nekat mörkhyade eller personer med "invandrarnamn" lägenheter centralt eller i andra bostadsområden.

I Paris är många av dessa bostadsområden extremt eftersatta slumområden, med flagnande blybaserad färg på väggarna och bristfälliga avlopp mm. Många av afrikanerna som flyttat till Paris - både muslimer och kristna hamnar i dessa områden. De lägenheter som fördelas via sociala myndigheter utnyttjas även av de som har det "bättre" ställt och tyvärr hamnar de som verkligen behöver ett bra boende ännu längre ner i kön.

Den eftersatta bostadsplaneringen i Paris drabbar också välutbildade människor med bra jobb - inte bara de muslimska invandrarna.

Slumkvarter som revolterar är sällan en religös fråga - upploppen i Los Angeles i början på 90-talen var knappast religiösa. Grupperingar av folk som blir förtryckta, diskriminerade, förringade under många år revolterar senare - det har även arbetare i våra nordiska länder gjort. Dock inte fullt lika blodigt.

Försök skilja på sak och sak.

Skrevet
Det är väl inte så enkelt att det är religionen som får alla dessa människor till att göra uppror?

I Paris, och i många små städer i Sverige (säkert i Norge också), har både myndigheter och fastighetsägare nekat mörkhyade eller personer med "invandrarnamn" lägenheter centralt eller i andra bostadsområden.

I Paris är många av dessa bostadsområden extremt eftersatta slumområden, med flagnande blybaserad färg på väggarna och bristfälliga avlopp mm. Många av afrikanerna som flyttat till Paris - både muslimer och kristna hamnar i dessa områden. De lägenheter som fördelas via sociala myndigheter utnyttjas även av de som har det "bättre" ställt och tyvärr hamnar de som verkligen behöver ett bra boende ännu längre ner i kön.

Den eftersatta bostadsplaneringen i Paris drabbar också välutbildade människor med bra jobb - inte bara de muslimska invandrarna.

Slumkvarter som revolterar är sällan en religös fråga - upploppen i Los Angeles i början på 90-talen var knappast religiösa. Grupperingar av folk som blir förtryckta, diskriminerade, förringade under många år revolterar senare - det har även arbetare i våra nordiska länder gjort. Dock inte fullt lika blodigt.

Försök skilja på sak och sak.

Men det er nå fristende da, å spørre seg selv, (uten at jeg kjenner noe til sakens kjerne): Hvis de har det så ille, hvorfor drar de ikke tilbake dit hvor de kom fra?

Det er tydeligvis ikke noe å si på kampviljen.

En ting er iallfall helt sikkert: Alt for mange land har dullet for mye med muslimene og deres religion. Når en setter til side sine egne tradisjoner, for å tilfredsstille muslimenes, da bør disse fjernes fra sin maktposisjon.

De fleste bør vite nå, hvilke muligheter vi har for å påvirke muslimske land.

I disse landene blir kristne drept, mens vi skal være med og spleise på deres moskeer. Fortsatt er det mange her som likestiller kristne og muslimer, men det sier seg jo selv hva slags informasjon de fyller seg med.

Om noen tror at Norge vil unngå slike tilstander som vi er vitne til i flere tråder her, da har de liten kunnskap om islam.

Gjest morgendagen bringer fred
Skrevet

Flere hundre biler og titals av offentlige bygninger er blitt påtent i løpet av de siste dagene. Politi og brannmannskap er også blitt beskutt flere ganger. Det er også vært slike opptøyer i mindre grad i Danmark og Nederland. Snart står vel Oslo for tur.

Når skal vi forstå at ikke-vestlig innvandring ikke er en dans på roser? ISLAM VIL IKKE LA SEG INTIGRERE, SÅ ENKELT ER DET!

Vi lever ikke i Kardemommeby som Sv og Rv tror.. :ler:

En applaus til de som er for mangfold i samfunnet og såkalte "berikelser" :klappe:

Vigrid ligger på gassen for tiden, skjønner jeg :ler:

Dere kan i alle fall lære dere hvordan INTEGRERE staves før dere skriver kampanjeinnleggene, ærlig talt ass!! :husarbeid:

Skrevet

Många av dessa människor har levt i 20-30 år i Frankrike och många av de unga är födda och uppväxta i landet.

De kommer kanske ursprunglien från ännu sämre förhållanden men det är ingen anledning till att inte ta emot dem väl. Och att köra ut dem ur landet när de är insläppta, eller köra ut de som är födda i landet föratt man inte kan ta hand om sina bostadsområden eller sin sociala politik det tycker inte jag är någon lösning.

Skrevet
Men det er nå fristende da, å spørre seg selv, (uten at jeg kjenner noe til sakens kjerne): Hvis de har det så ille, hvorfor drar de ikke tilbake dit hvor de kom fra?

Det er tydeligvis ikke noe å si på kampviljen.

En ting er iallfall helt sikkert: Alt for mange land har dullet for mye med muslimene og deres religion. Når en setter til side sine egne tradisjoner, for å tilfredsstille muslimenes, da bør disse fjernes fra sin maktposisjon.

De fleste bør vite nå, hvilke muligheter vi har for å påvirke muslimske land.

I disse landene blir kristne drept, mens vi skal være med og spleise på deres moskeer. Fortsatt er det mange her som likestiller kristne og muslimer, men det sier seg jo selv hva slags informasjon de fyller seg med.

Om noen tror at Norge vil unngå slike tilstander som vi er vitne til i flere tråder her, da har de liten kunnskap om islam.

Ja, du vet nok for lite om dette til aa uttale deg. Anbefaler deg aa sette deg inn i Frankrikes historie, og disse innvandrerenes og deres lands plass i denne historien. Deretter kan du komme tilbake, og slippe aa virke uvitende og fordomsfull.

Skrevet
Ja, du vet nok for lite om dette til aa uttale deg. Anbefaler deg aa sette deg inn i Frankrikes historie, og disse innvandrerenes og deres lands plass i denne historien. Deretter kan du komme tilbake, og slippe aa virke uvitende og fordomsfull.

Det er riktig at jeg vet lite om forholdene i Frankrike i forhold til innvandrerne.

Men er det ikke dette vi ser i stadig flere land?

Er det like ille for de i de fleste land? Hvorfor kommer de?

Jeg vet at ikke alle innvandrere er muslimer, men det virker som de er i flertall.

Jeg tror at vi finner det beste svaret på årsakene til de fleste urolighetene ved å studere islam.

Nå har ikke jeg noe mot muslimer generelt. Jeg kjenner, og har kjent mange som er hyggelige mennesker. Men det er deres religion islam, som jeg er sterkt imot.

Den er en fare for alle mennesker, og aller farligst for muslimene selv.

Skrevet

Opptøyene i Frankrike har blitt så store at militære krefter burde bli satt inn straks, og portforbud innføres. Nå får det bli slutt på å dulle med folk som ikke vil tilpasse seg. :frustrert:

Skrevet

på en måte har du rett.Men vist det franske militær eller den franske fremmedlegionen settes inn så er det en veldig farlig vei og ta.

for det er ikke langt mellom revelusjon og uro i gatene i Frankrike dette er noe den franske historien viser

Skrevet

Utvilsomt at legionen settes inn, da betyr det i hvertfall at Frankrike mener blodig alvor ovenfor opprørene, og da kan vi vente høye tap av opprørere.

Men det er viktig fase for Frankrike å vise at dem ikke lar seg bøye for dette. Derfor må man sette inn rå makt for å vise muskler. Portforbud med militære som vakthold vil skape ro. For gatene kan blir renset sytematisk for dem som ikke følger portforbudet.

Det er grupperinger som utnytter seg av situasjonen som har kommet.

Mvh

Skrevet

So? Who cares.

De kan plaffe hverandre ned for alt hva jeg bryr meg.

Hva hjelper det å diskutere slikt?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Først og fremst synes jeg Vigrid bør kurse sine hangarounds i elementær ortografi. Her er det en skremmende utvikling i det høyreekstreme miljøet; man skriver mer og mer gebrokkent - ja, bortimot degenerert.

Jeg er likevel glad for at orddelingsfeilene ikke florerer i like stor grad. Bare tenk dere overskriften FARLIGE MUS LIMER!

Skrevet

Where are we going, and why are we in a handbasket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...