Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker desperat (og muligens forgjeves) å spare til langt/lengre hår... Det ender stadig med ny klipp fordi jeg blir lei av å ikke ha noen frisyre. Er vant til det fra det korte håret.

Noen som har noen tips som kan hjelpe meg???

Har ikke råd til å spleise på det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må dessverre gjennom spareperioden! Hvis du bruker spenner o.l. kan du lage noe som ligner på en frisyre mens du venter på å komme over kneiken.

Gjest Vendela
Skrevet

Har hørt noe om at B-vitaminer får hår til å vokse fortere........!!! Ølgjær skal også være bra......

Så nå er det bare å helle inn på... :ler:

Skrevet

:hoho:

Du må nok bare "lide" deg gjennom spareperioden. Selv hadde jeg helt kort hår (faktisk veldig fint, om jeg skal si det selv :-)), men så skulle jeg plutselig på død og liv ha langt hår. Jeg hadde en 8 måneders sammenhengende dårlig "hår-dag" :o Syntes konstant at jeg så ut som en tulling på hodet :x Men trøsten er at du sannsynligvis er den eneste som synes det er ille. Omgivelsene tenker sikkert ikke på det en gang.....og plutselig en dag har du langt hår :-)

Nå lurer jeg litt på om jeg skal klippe meg helt kort igjen..Hm.... :roll:

Skrevet

jeg og var sånn.. ;) men du må bare bestemme deg....jeg fikk hår til skuldrene etter 1.5 år..og det var ikke SÅ tøft og spare..bare de fire første månedene ;) vær også flink til å kure det og bruke frisørartikler :)

lykketil :)

Skrevet

ölgjær inneholder b-vitamin - det er derfor de har samme virkning :kgsmil:

Skrevet

På Sunnkost og andre helsekost forretninger får man kjøpt Silica (kapsler) som inneholder B- vitaminer som hjelper på hud, hår og negler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sparte og sparte til jeg hadde hår langt nedover ryggen. Ble deretter lei av å ikke ha "frisyre" og klippte meg helt kort. :briller:

Du må nok bruke tiden til hjelp her ja :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...