AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Er nå flere år siden jeg tok valget å stadig kvitte meg med ting. Etter å ha sett i skapet og sett klær som ikke passet lenger, gjorde det meg deprimert. Likevel tok det flere år før jeg tok valget å gi de bort. Tenkte på den sommeren jeg hadde på den kjolen. Nå var den blitt for trang. Det ga meg dårlig selvtillit og den opptok plass. Eller alt av hobbysett jeg kjøpte. Brukte det litt så ble det stuet bort. Etter å ha slitt bestemte jeg for å ta et oppgjør. Det hyggelige var at mannen og barna også ble med på det. Jeg fjernet klær som ikke passet lenger, jeg fjernet klær jeg ikke følte meg vel i. Jeg fjernet det som ikke ga meg noe og det som ikke ble brukt. Mannen gjorde det samme. Og det beste var at barna fulgte etter. De ville kvitte seg med de ikke trengte og heller gi det bort til noen som ville ha det ❤️ Før drømte vi alltid. Vi skulle ha hytte, bedre bil, større bolig. Men dette fikk meg til endre fokus. Fokuset nå ble: Vi har ikke så mye ting, hvorfor skal vi bo så stort? Vi solgte boligen og kjøpte en treroms. Ja, meg og mannen på et rom, og sønnene våres delte det andre rommet. Familien ble mye mer harmonisk. Dette ga meg så mye overskudd at jeg har gått ned i stilling. Fra å jobbe 100% og å slite med å hente meg inn, jobber jeg nå 60% over 4 dager. Jeg har mer overskudd til å være mor, venn og kone. Vi kan faktisk bruke penger på familien i helgene. VI får ikke lenger dårlig samvittighet av å gå på cafe, kino og lignende. Og det beste er at lørdagene ikke blir brukt på alskens butikker og sentre. For oss ble dette redningen. Hva er din historie? Hvordan hjalp det på deg? Anonymkode: b0cd7...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 for meg ble det mer oversiktlig hva jeg hadde, hva jeg trengte, hva jeg brukte. Mindre styr når man skal flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå