AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Hei Jeg lurer på om det store forskjeller på IVF behandling på de ulike sykehusene? Gjelder spesifikt Haugesund, Ullevål og Rikshospitalet. Er det forskjell på "suksessrate", oppfølging og hyggelig personell på disse 3 stedene? Tar gjerne imot gode og mindre gode erfaringer😊 Anonymkode: a0a51...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Noen som vil dele erfaringer? 😊 Anonymkode: a0a51...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 Prøver igjen... noen som vil dele erfaring? Anonymkode: a0a51...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Del Skrevet 18. mai 2022 Trolig har kun et fåtall erfaringer med mer enn ett sykehus. Jeg har god erfaring med Haugesund mtp. oppfølging, ivaretakelse og det at de har et genuint ønske om at du skal lykkes. Suksessrate vet jeg ingenting om, vet ikke om slikt ligger tilgjengelig, tviler. Anonymkode: 7e4a1...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 18. mai 2022 #5 Del Skrevet 18. mai 2022 Var på riksen i 2016. Ble gravid på første forsøk. Føltes ut som rullebånd og legene var sånn passe hyggelige. Sykepleierne var veldig hyggelige og tok seg tid til å forklare det legene hadde sagt på et språk jeg skjønte🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker_1 Skrevet 19. mai 2022 #6 Del Skrevet 19. mai 2022 Har dessverre ikke brukt noen av disse, kun Porsgrunn. Kan virkelig anbefale Porsgrunn! Virkelig god oppfølging og en liten en som satt på første forsøk. Er nå i uke 34 og kan ikke takke Porsgrunn nok🤰🏼🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 Nå er det mange år siden, så det blir sikkert feil å komme med mine erfaringer. Men jeg har erfaring fra Ullevål og Porsgrunn. Ullevål var forferdelig. Samlebånd så det holdt, vi var fem eller seks som hadde time samtidig og lå på samme rom og bare ventet på uttak og mennene fikk ikke lov å være sammen med oss etterpå. Legene var heller ikke noe hyggelige. Ikke noe god erfaring. Så vi byttet til Porsgrunn. Der følte vi oss sett og hørt. Vi ble tatt godt i mot og følte ikke at jeg var på et samlebånd, selv om vi sikkert var det. De klarte å få det til å bli en god og individuell opplevelse. Men som sagt, det er mange år siden og jeg håper og tror at det har blitt bedre på Ullevål. Anonymkode: 4e347...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Nei, statistisk er de like. Det er samme fremgangsmåter, rutiner, medisiner, og leger med tilsvarende utdannelse og bakgrunn. Så ingen har kunnet vist til ulik suksessrate. Selv om de private har prøvd. Om man trenger mye omsorg, informasjon og tid, kan det være store forskjeller. De private er en annen opplevelse enn det offentlige. Men for meg utgjorde ikke det noen forskjell. Behandlet det som enhver praktisk legetime, uten for mye "tenke/føle". Anonymkode: 198cb...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er det mange år siden, så det blir sikkert feil å komme med mine erfaringer. Men jeg har erfaring fra Ullevål og Porsgrunn. Ullevål var forferdelig. Samlebånd så det holdt, vi var fem eller seks som hadde time samtidig og lå på samme rom og bare ventet på uttak og mennene fikk ikke lov å være sammen med oss etterpå. Legene var heller ikke noe hyggelige. Ikke noe god erfaring. Så vi byttet til Porsgrunn. Der følte vi oss sett og hørt. Vi ble tatt godt i mot og følte ikke at jeg var på et samlebånd, selv om vi sikkert var det. De klarte å få det til å bli en god og individuell opplevelse. Men som sagt, det er mange år siden og jeg håper og tror at det har blitt bedre på Ullevål. Anonymkode: 4e347...60a Jeg synes ikke dette var så ille med "samlebånd". Man ignorerte bare de andre, unngikk øyekontakt og samtaler. Mannen fikk være med på selve uttaket. Men på rommet plugget jeg bare i headsetet og hørte på musikk til jeg fikk dra hjem, null stress. Var egentlig mer stress da jeg var på privat klinikk i utlandet, med alt "ekstra" og "omsorg". Når det for meg bare var noe jeg ville ha unnagjort, og komme meg hjem igjen. Ikke ha en opplevelse rundt.. Anonymkode: 198cb...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Del Skrevet 20. mai 2022 Tusen takk til dere som har svart Dere som byttet til Porsgrunn, var det enkelt å få bytte til til annet sykehus? Er så redd for å få rullebånd opplevelse eller ikke bli sett som et individ 😐😐😐 Anonymkode: a0a51...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå