AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Jeg er på voksenopplæring for å bli helsefagarbeider nå, og noen av de i klassen jobber eller har jobbet på sykehjem, helseinstutisjoner osv. Får høre at noen av de syns de pårørende krever for mye av dem. Jeg ønsker å bli en så god helsefagarbeider som mulig, og behandle alle som mennesker, men hva krever dere av meg? Hvordan kan jeg bli en så god helsefagarbeider som mulig? Tenk som om jeg skulle tatt vare på deg som gammel, eller foreldrene dine. Anonymkode: 48262...908
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Som pårørende forventer jeg og min familie at min bestemor blir tatt godt vare på, at hennes behov blir dekket og at vi ser at hun er trygg. For familiens del er vi opptatt av at du er et menneske som er enkel å kommunisere med, som ikke avfeier spørsmål eller kommentarer fordi du har det for travelt eller ikke anser det som viktig, for det er viktig for oss som familie at vi blir tatt seriøst om våre bekymringer. Du har kanskje fått det samme spørsmålet fra pårørende fra flere ulike familier, men det gjør ikke spørsmålet mindre viktig og fortjener ikke å bli møtt med irritasjon feks (vi har dessverre opplevd det). Anonymkode: 5a728...cdf 1 1
mariie Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 At du ikke stinker røyk eller drukner deg i parfyme..
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 Jeg er HFA selv. Når du får arbeidserfaring, så vet du hva som kreves av deg😊 Du kan ikke spørre før du er ferdig med skolen, hva pårørende krever av deg, for når du kommer ut i arbeidslivet, får du erfaring, ser du hvordan ting fungerer og ser at man ikke alltid klarer å strekke til, pga den bemanningen som er, osv. Man klarer ikke å bli den perfekte HFA. Og alt avhenger av hvor du jobber og hvem du jobber med. Anonymkode: fc2b1...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå