Gå til innhold

Hvem husker dere best fra Hellstrøm rydder opp/Hellstrøm rydder opp hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å lage en tråd om minneverdige episoder fra disse to seriene. Savner dem masse men finner de ingen steder bortsett fra 1 sesong av Hellstrøm rydder opp på Youtube og viaplay. Skulle ønske de hadde alle sesongene av begge seriene et sted!

Husker godt Nugattimannen, han som spiste bare brødskiver mer Nugatti, kona var fortvilet men tror det ordnet seg for han, også han Kim Åge eller hva han het som kun spiste godteri, chips og drakk cola. Husker også en episode om en fyr som drev restaurant og som hele tiden gikk imot det Hellstrøm foreslo, var han som var sjefen her så da skulle ikke Hellstrøm bestemme osv. 

Noen andre som husker noen gullkorn? :) 

Anonymkode: 9cd89...e1e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker Hellstrøm skulle få skikk på en restaurant til en trønder hvor han ropte at han for he…. ikke skulle stå der å lage maten hans. 

Anonymkode: 20bc8...3f5

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke kokken min. DU ER IKKE KOKKEN MIN!!

• Liker 2
Skrevet

Og den ganga han tok med seg en restauranteier inn i frysen og det hang en dau helgris der fra taket, som han dasket på ræva og sa; "Dette syns JEG er sexy!" 🤣

• Liker 3
Skrevet (endret)
mingus skrev (57 minutter siden):

Og den ganga han tok med seg en restauranteier inn i frysen og det hang en dau helgris der fra taket, som han dasket på ræva og sa; "Dette syns JEG er sexy!" 🤣

Haha det husker jeg også :fnise:

Husker det var en dame i en av de nyeste sesongene av Hellstrøm Rydder opp hjemme der hun kastet opp uansett hva slags mat hun puttet i munnen. Det eneste hun klarte å spise var pølser i brun saus og da hun fikk vite at pølser var laget av kvernet grisekjøtt så ville hun ikke spise det heller :sjokkert: Som om det var en bombe at pølser er laget av kjøtt.. Det vet jo alle.

Endret av Fjellulven
Skrivefeil
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttdeigmannen (men det er fordet jeg kjenner han)

Anonymkode: 31ca6...cce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker en restaurantkokk som aldri smakte på det han laget. Trengte ikke det. Det er mye rare folk der ute... 

Anonymkode: de4ab...d05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom på en til. Hun stakkars damen som hadde mistet datteren sin i en rideulykke, hun virket så deprimert gjennom hele episoden. Hun hadde ikke ork til å lage egen mat så hun spiste kun ute. Syntes så utrolig synd i henne.. Håper hun har det bedre idag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjøttdeigmannen (men det er fordet jeg kjenner han)

Anonymkode: 31ca6...cce

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg husker kjøttdeigmannen også!! Spesielt det at han kunne smake forskjell på kjøttdeig fra Gilde og Nordfjord kjøtt😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Linda, som bare spiste junkfood. Husker at Hellstrøm viste henne et bord med all slags junk, godteri, chips og brus som bare veltet utover bordet. Så sier han "dette er hva du får i deg på en uke." Det som var sprøtt, var at hun ikke var noe særlig tykk. 

Anonymkode: 9569a...a9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Også denne her da 🤣🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Også denne her da 🤣🤣🤣

Haha legende😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MUK-episoden.

Anonymkode: 9a1f1...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...