AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Bestilte time til behandling, men bussen dukket ikke opp og jeg kom 8 minutter for sent. Rikk beskjed at jeg ikke rakk 60-min som avtalt, men kun 30. det ønsket jeg ikke. Fikk ny time senere på dagen. Men da jeg kom dit viste jeg ingenting om behandlingen og fikk beskjed når jeg bestilte at de måtte se an området. Dette gjelder rumpe og lår og skal stramme opp. Damen som satte opp meg på time sa behandlingen var permanent ved at man ødelegger fettceller. Hun som tok i mot meg sa at det ikke var noen garantier, fordi man kan fremdeles få fett i fettceller som er ødelagt. Skjønte ikke dette. I tillegg mener de at jeg må gå masse etter timen og ikke spise karbohydrater på 4 dager samt ikke mat på 4 timer. Behandlingen heter Cavi Lipo. Anonymkode: bc895...596
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Hva mener du med at du blir lurt? Mange behandlinger krever konsultasjon for å gjennomgå hvor behandlingen skal gjennomføres og hva som kreves av pasienten/kunden. Klart det ikke har garantier. De fleste behandlingere sier det også for at du som kunde ikke skal komme tilbake å klage når resultatet ikke er helt som du forventet. Hvis du forventet å ikke gjøre en egeninnsats og at cellulitter var borte for alltid etter behandlingen, så gjør jo behandleren riktig ved å senke dine forventninger. Anonymkode: 1e45e...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Ah enda ett menneske som tror at kroppen kan fikses uten å endre kosthold og mosjonere. Fantastisk! 😂 Anonymkode: 76ee6...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Eneste måten å bli kvitt fett på er å spise korrekt og begynne å trene etterhvert. 90% er kosthold, 10% er trening. Du kan ikke ta snarveier. Koster bare masse penger, bortkastet. Kan likesågodt tenne på tusenlappene Anonymkode: 44370...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med at du blir lurt? Mange behandlinger krever konsultasjon for å gjennomgå hvor behandlingen skal gjennomføres og hva som kreves av pasienten/kunden. Klart det ikke har garantier. De fleste behandlingere sier det også for at du som kunde ikke skal komme tilbake å klage når resultatet ikke er helt som du forventet. Hvis du forventet å ikke gjøre en egeninnsats og at cellulitter var borte for alltid etter behandlingen, så gjør jo behandleren riktig ved å senke dine forventninger. Anonymkode: 1e45e...1f3 Har gjort masse egeninnsats. Men går likevel ikke bort. Fikk jo ikke beskjed om at jeg måtte ha konsultasjon. Jaja, trodde jo ikke det skulle bli mirakelkur, men synes det var rart når hun sa at fettceller som blir ødelagt kan samle fett igjen. Gir jo ikke mening. Anonymkode: bc895...596
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Det fungerer ikke, de har ikke funnet noen kur mot celluliter enda. Anonymkode: b90cc...85f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har gjort masse egeninnsats. Men går likevel ikke bort. Fikk jo ikke beskjed om at jeg måtte ha konsultasjon. Jaja, trodde jo ikke det skulle bli mirakelkur, men synes det var rart når hun sa at fettceller som blir ødelagt kan samle fett igjen. Gir jo ikke mening. Anonymkode: bc895...596 Det er nok fettet som reduseres og cellene krymper. Det er derfor det er så enkelt å legge på seg igjen fordi fettcellene minker ikke i antall, men i størrelse. Kunne man permanent fjernet fett så hadde ingen vært overvektig i samfunnet. Behandlingen har nok en bedre effekt med riktig kosthold og mosjon i tillegg, enn bare behandling eller bare kosthold og mosjon alene. Anonymkode: 1e45e...1f3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 Ja!! Du blir lurt. Jeg brukte masse penger på det, NULL EFFEKT! STYR UNNA! Anonymkode: ced58...adb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 En venninne av meg forsøkte det. Hun sa hun like godt kunne ha brukt tusenlappene på å tørke seg i røven.. Anonymkode: 9d8e5...330 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 Tatt min første time. Null effekt så langt. Hun sa det kunne gå noen dager 😔 Så må jeg spise alt utenom karbo i fire dager.. til og med grønnsaker inneholder jo karbo, så hvordan skal dette gå? 😩 Anonymkode: bc895...596
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tatt min første time. Null effekt så langt. Hun sa det kunne gå noen dager 😔 Så må jeg spise alt utenom karbo i fire dager.. til og med grønnsaker inneholder jo karbo, så hvordan skal dette gå? 😩 Anonymkode: bc895...596 Klart det tar tid før du ser effekt! Trodde du virkelig at det skulle gå på minuttet? 4 dager klarer du fint. Det er masse andre næringskilder enn karbohydrater. Anonymkode: 1e45e...1f3
Gjest Mittitree Skrevet 21. april 2022 #12 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ah enda ett menneske som tror at kroppen kan fikses uten å endre kosthold og mosjonere. Fantastisk! 😂 Anonymkode: 76ee6...4c0 Enig! Men mye kan faktisk endres sammen med kost og trening som god hudpleie, kremer og behandlinger.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #13 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Klart det tar tid før du ser effekt! Trodde du virkelig at det skulle gå på minuttet? 4 dager klarer du fint. Det er masse andre næringskilder enn karbohydrater. Anonymkode: 1e45e...1f3 Ja, jeg trodde det når de reklamerer med å se effekt med en gang 😅 Hva kan man spise liksom? Anonymkode: bc895...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå