Gurooooooooo Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Hei! Jeg har nylig startet i ny jobb, og denne uka her har jeg velferdsuke. Det vil blant annet si at jeg er ansvarlig for å ha med noe ekstra kos på fredag. Jeg har vært inne på tanken om å bake kanelsnurrer, men usikker på om jeg rekker / gidder det i dag. Har dere noen gode forslag? Det må ikke være hvetebakst altså! Vurderer også å kjøpe med popkorn, men er redd at de damene rundt 60 år som har jobbet her hele sitt yrkesaktive liv ikke godtar det, og poengterer nok en gang at der ikke slik de bruker å gjøre ting her på kontoret...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 ta med vanileis, peanøtter og nonstop. (om dere har fryser på jobb så klart) Det slår alltid ann både hos unge og eldre Anonymkode: 06e45...84b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Støtter forslaget om is og peanøtter/nonstop! Sleng gjerne med litt oppkuttet frukt eller bær ved siden av for de som foretrekker det. Blir ikke bedre enn det i finværet 😍🍦 Anonymkode: b5859...2a8 1
Luckiness Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 -Is + noe tilbehør -Ferdige kanelsnurrer fra frysen som du varmer i ovnen der (om stekeovn) -brownies (Toro hvis du ikke har god tid) -fruktsalat med krem/kesam/is -en eller annen enkel formkake -scones og rørte bær til Hva pleier de andre å ta med da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå