AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Siste årene har vært preget av syke barn, der vi har mistet oss selv opp i det hele. Vi sliter med kommunikasjonen, og vi klarer ikke å ha en diskusjon uten at vi blir usaklige å stygge med hverandre. Vi har pratet å innser at vi er på ett synkende skip, men vi har bestemt oss for om par-terapi kan hjelpe oss til å få det bedre så er det verdt det. Vi elsker hverandre, og følelsene er der langt inne en plass, men akkuratt nå føler vi at vi står fast. Så nå er det enten å prøve å fikse det vi har eller å gå hvert til sitt. Anonymkode: b6267...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Det høres ut som en klassisk situasjon hvor parterapi kan ha god effekt- når ytre faktorer har slitt på forholdet, og man trenger å lære seg å kommunisere, og finne tilbake til noe som fortsatt er der, en kjærlighet som kan graves frem med den rette hjelpen! Anonymkode: ab85f...2f2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/21/2022 den 10.23): Siste årene har vært preget av syke barn, der vi har mistet oss selv opp i det hele. Vi sliter med kommunikasjonen, og vi klarer ikke å ha en diskusjon uten at vi blir usaklige å stygge med hverandre. Vi har pratet å innser at vi er på ett synkende skip, men vi har bestemt oss for om par-terapi kan hjelpe oss til å få det bedre så er det verdt det. Vi elsker hverandre, og følelsene er der langt inne en plass, men akkuratt nå føler vi at vi står fast. Så nå er det enten å prøve å fikse det vi har eller å gå hvert til sitt. Anonymkode: b6267...b2f Parterapi og reise vekk alene bare dere utrn barn om det går? Anonymkode: 70c84...d26
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg tror det er veldig lurt å dra i par-terapi. ☺️ Jeg vurderer å ta med typen på par-terapi selv, ikke fordi vi krangler mye, men jeg ønsker å styrke forholdet enda mer slik at når vi krangler i fremtiden så blir det kanskje lettere. At det skal ha en forebyggende effekt på en måte, og ikkeminst gi nye verktøy i forholdet. Lykke til🙏 Anonymkode: 48a5f...f29
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 Det er viktig å ta slike grep, før den ene parten begynner å kjenne forakt. Da er løpet kjørt. Anonymkode: 20690...741
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 Jeg og min x prøvde utallige parterapi timer med forskjellige terapeuter. Uten hell. Jeg jobbet med forholdet, ikke han. Så min erfaring er, BEGGE må ville det samme og jobbe like mye! Er du alene om det, er det bare å skille seg, eller ha det like jævlig «resten av livet» Anonymkode: 20e08...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #7 Skrevet 23. april 2022 Kjenner det godt igjen fra den gangen vi oppsøkte familiekontoret i Bergen. Dere har ingenting å tape på å prøve. Vår erfaring er at de hjalp oss å bryte noen tankemønstre og komme litt tilbake til det som holdt oss sammen. Akkurat som du sier: Det er kjærlighet i bunn. Prøv! Anonymkode: 12923...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå