Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker tilbake på de mest psycho tingene (tidligere) kjærester har gjort etter å ha lest om hva Amber gjorde mot Johnny i en annen tråd her. Hva er dine topp 3 gale ting som kjærester har gjort mot deg? 

1. Putta grus og småstein i den smelta  vaniljeisen min og putta tilbake i fryseren, sånn at jeg fikk i meg grus da jeg forsynte meg med is, og dette mens jeg var gravid.

Det er nok det «mildeste», så skriver bare den der jeg… De andre tingene er for grove til å skrives her… 

Anonymkode: 16afb...e6d

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blitt kasta fjernkontroll på jeg også, sånn som JD 

Anonymkode: c836a...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Han fikk ikke frokost på sengen da han hadde bursdag, så da vi var ute senere på kvelden og han drakk seg full, ble jeg kjeftet ned midt på åpen gate fordi jeg var en dårlig kjæreste som ikke tok hensyn, og hvorfor jeg gråt når jeg egentlig burde vise forståelse for hvorfor han var sint. Han stod altså og ropte til meg mens jeg stod og gråt og var livredd, hadde aldri sett han sånn før. Kompisene hans stod bare å så på i sjokk.

Anonymkode: bfa72...6a9

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Satte fyr på huset mens vi var der. Ble heldigvis oppdaget raskt, så alle kom seg ut i livet. Ikke sett han siden. 

Anonymkode: 7b13b...ac8

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Hatt flere kjærester mens vi var gift.

Anonymkode: 96509...145

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

en jeg kjenner opplevde faktisk at kjæresten forsøkte å ta opp masse forbrukslån eller kredittkort i hans navn (forfalsket underskriften hans) og tømme bank-kontoen hans. Men når hun forsøkte å logge seg inn i nettbanken hans, så fikk hun opp feil passord / koder eller noe sånn alt for mange ganger. Kom derfor aldri inn i nettbanken, heldigvis. 

Kjøpte også en hel drøss med saker og ting fra forskjellige nettbutikker, som hadde muligheten for å sende med faktura i pakken (mot ett ekstra gebyr) i steden for å betale med bank-kort / kredittkort, med en gang man gjennomførte bestillingene. Var visst ett forbanna Helvete med å komme i kontakt med "hundre og ørten" forskjellige nettbutikker, og forsøke å bevise at det ikke var han selv som hadde stått bak alle disse bestillingene. 

Anonymkode: 53696...920

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Satte fyr på huset mens vi var der. Ble heldigvis oppdaget raskt, så alle kom seg ut i livet. Ikke sett han siden. 

Anonymkode: 7b13b...ac8

Satte fyr på et hus og du har ikke møtt ham som vitne i retten?

Anonymkode: c529a...3ac

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kommer dere opp med disse historiene? Dere leser for mye krim og ønsker for mye drama....

Anonymkode: cd821...d1c

• Liker 5
Skrevet

Hvor finner dere partnere hen? Seriøst på tide å bytte beitemarker! Jeg kan skilte med diskusjoner med noe hevet stemme. Kjenner ikke til noe verre enn det i min bekjentskapskrets heller.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan kommer dere opp med disse historiene? Dere leser for mye krim og ønsker for mye drama....

Tror du virkelig ikke at det finnes gale mennesker der ute? 

Anonymkode: fecd8...1d4

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du virkelig ikke at det finnes gale mennesker der ute? 

Jo. Og en del av de sitter her inne å dikter opp ting...

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eh....?

Du vet at forholdsvis ofte skjer det langt verre ting i forhold enn det som nevnes her?

Anonymkode: 7d40c...227

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo. Og en del av de sitter her inne å dikter opp ting...

Det må du gjerne tro 

Gjest tullerikke
Skrevet

Ble dratt etter halsen da jeg reagerte på daværende kjæreste kysse en ukjent jente som hadde lagt sin elsk på han. Vi var på festival og alle stod bare å så på han gjøre det mot meg. Han ble sint på meg fordi jeg reagerte på kyssinga🙄

AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (19 minutter siden):

Hvor finner dere partnere hen? Seriøst på tide å bytte beitemarker! Jeg kan skilte med diskusjoner med noe hevet stemme. Kjenner ikke til noe verre enn det i min bekjentskapskrets heller.

Flyttemann. Tror han driver med apputvikling nå…

Anonymkode: 16afb...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Ødla foten på støvsugeren og en stang på tørkestative når jeg ba om hjelp til at han støvsugde, han slø foten på støvsugeren så hardt så den knuste.

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Sparka meg ut av senga når jeg tok et vinglass for mye, fordi jeg ikke hørte på det han sa. Sparka bokstavlig talt.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Mye bra dømmekraft i valg av kjærester her...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En tidligere kjæreste voldtok meg da vi var sammen. Jeg dumpa ham på flekken. Han har nå stalket meg siden dette, i 16 år....

Anonymkode: a0bb6...19a

• Liker 1
  • Hjerte 11
AnonymBruker
Skrevet

xn drev å skrev til meg fra mange forskjellige telefonnumre og utga seg for å være andre damer som var interessert i han.
dette sikkert for å gjøre meg sjalu/trigge sjalusi.

han gjorde mange andre syke ting også, men dette er nok en av tingene jeg husker best da det var så lett gjennomskuelig pga alle hadde de samme skrivefeilene han selv hadde.

Anonymkode: 98343...3ff

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...