Gå til innhold

Kan jeg be kjæresten om å slutte å bruke i voks i håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes bare det er så utrolig stygt!! Håret ser fett og skittent ut, og han har egentlig skikkelig fint fluffy krøllete hår!! 

Anonymkode: 9ff87...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Synes bare det er så utrolig stygt!! Håret ser fett og skittent ut, og han har egentlig skikkelig fint fluffy krøllete hår!! 

Anonymkode: 9ff87...4bb

Er det egentlig noen som er fine med "fluffy krøllete hår"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Er det egentlig noen som er fine med "fluffy krøllete hår"?

Nei, bare toåringer.

Anonymkode: bb1a1...87a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, bare toåringer.

Anonymkode: bb1a1...87a

Nemlig 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si gjerne at du liker ham fest uten, at det er ekkelt å ta i, lukter vondt. Etc.

Anonymkode: 754a5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si gjerne at du liker ham fest uten, at det er ekkelt å ta i, lukter vondt. Etc.

Best, ikke fest. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her.

Jeg hadde reagert dårlig på dette. 
Voks for oss gutta er som sminke for dere damer. Jeg føler meg som en 10 år gammel gutt med flagrende tørt hår når jeg ikke har voks. Når jeg bruker voks føler jeg meg fresh og at håret ser ordnet ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Goodtimes skrev (1 minutt siden):

Mann her.

Voks for oss gutta er som sminke for dere damer. Jeg føler meg som en 10 år gammel gutt med flagrende tørt hår når jeg ikke har voks. Når jeg bruker voks føler jeg meg fresh og at håret ser ordnet ut. 

Støtter denne. Man kan gjerne komme med komplimenter som "du er så pen uten sminke/hårvoks også, du kler det meste" men å kreve at kjæresten slutter å bruke noe som får hen til å føle seg vel er bare å være kjip og egoistisk

Anonymkode: af3c7...22b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Goodtimes skrev (3 minutter siden):

Mann her.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Støtter denne. Man kan gjerne komme med komplimenter som "du er så pen uten sminke/hårvoks også, du kler det meste" men å kreve at kjæresten slutter å bruke noe som får hen til å føle seg vel er bare å være kjip og egoistisk

Anonymkode: af3c7...22b

Enig i disse. Velvære er ikke forbeholdt kvinner. 

Anonymkode: a8e2c...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis håret ikke er fett og skittent, men bare vokset, bør han få være i fred. Og pris deg lykkelig over at fyren ikke er skallet.

Anonymkode: 4fffa...a31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan nok nevne det, si han ligner på Ross i Friends ellerno. Men du kan ikke kreve.

Anonymkode: 74482...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ha kort hår uten å bruke voks ser helt idiotisk ut for de aller fleste. Jeg (kvinne) har hatt kort hår fra jeg var 17 til jeg var 33 og kunne aldri tenkt meg den perioden uten voks. Du kan selvsagt fortelle at du synes han ser best ut uten produkter i håret men jeg tviler på at det fører noen plass, og å kreve det av han høres noe kontrollerende og rart ut. Blir som at mannen skulle kreve at jeg aldri brukte sminke eller aldri barberte beina..

Anonymkode: 766e2...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...