Anonym-bruker Skrevet 21. april 2022 #1 Skrevet 21. april 2022 Skal ha på meg en litt løs kjole i et selskap. Har noen kg for mye, særlig rundt magen. Skulle hatt hold in strømpebukse, men her jeg bor får jeg bare tak i control top strømpebukse. Jeg kan ikke noe om dette, er det det samme? Takknemlig for alle svar
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Fant dette etter 20 sek på google: https://www.luxury-legs.com/blog/2019/09/support-vs-control-top-tights/ "The main difference you will find between the control top and support tights is the location of the compression. Support tights tend to have compression throughout the entire length of the tights. On the other hand, the compression that Control Top Tights have, tend to focus only on the top half of the tights, mainly focusing on your stomach area, sometimes flowing through to the thighs." Vær så god, din latsekk Anonymkode: 142b7...646
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fant dette etter 20 sek på google: https://www.luxury-legs.com/blog/2019/09/support-vs-control-top-tights/ Vær så god, din latsekk Anonymkode: 142b7...646 Pinlig kommentar, kompresjonsstrømpebukse og hold-in er ikke det samme. Ja TS, control topp former over magen, så det bør fungere bra. Anonymkode: f929d...8dd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Hold-in og control top er egentlig bare to uttrykk for akkurat det samme. Sistnevnte er bare litt mer eksplisitt om hva som holdes på plass, og er det vanlige uttrykket i engelskspråklige land. Anonymkode: fba25...334
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pinlig kommentar, kompresjonsstrømpebukse og hold-in er ikke det samme. Ja TS, control topp former over magen, så det bør fungere bra. Anonymkode: f929d...8dd Hvorfor er det pinlig? Jeg blåser i temaet, derfor brukte jeg bare 20 sekunder på det. Poenget var at det kan googles. Anonymkode: 142b7...646
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det pinlig? Jeg blåser i temaet, derfor brukte jeg bare 20 sekunder på det. Poenget var at det kan googles. Anonymkode: 142b7...646 "Vær så god, har har jeg bygget et hus til deg på 4 timer. Raste det ned, sier du? Spiller ingen rolle, poenget var at det kunne bygges på 4 timer. Jeg driter i husbygging uansett. Jeg ville bare bevise at det kan gjøres på 4 timer. Selv om det raste. Jeg er dessuten ikke passiv aggressiv. Det er du som er lat, som ikke gidder å bruke 4 timer på å bygge et hus engang." Anonymkode: fba25...334
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Vær så god, har har jeg bygget et hus til deg på 4 timer. Raste det ned, sier du? Spiller ingen rolle, poenget var at det kunne bygges på 4 timer. Jeg driter i husbygging uansett. Jeg ville bare bevise at det kan gjøres på 4 timer. Selv om det raste. Jeg er dessuten ikke passiv aggressiv. Det er du som er lat, som ikke gidder å bruke 4 timer på å bygge et hus engang." Anonymkode: fba25...334 🤭 Der tok du meg jammen godt. Poenget mitt kom fram, og jeg bryr meg som sagt ikke om emnet. Er fornøyd. 😘 Anonymkode: 142b7...646
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor er det pinlig? Jeg blåser i temaet, derfor brukte jeg bare 20 sekunder på det. Poenget var at det kan googles. Anonymkode: 142b7...646 Pinlig fordi du har feil, og prøver å belære andre. Du kan jo bare la være å svare hvis du ikke har noe fornuftig å bidra med 🤦🏼♀️ Anonymkode: f929d...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 Anonym-bruker skrev (4 timer siden): Skal ha på meg en litt løs kjole i et selskap. Har noen kg for mye, særlig rundt magen. Skulle hatt hold in strømpebukse, men her jeg bor får jeg bare tak i control top strømpebukse. Jeg kan ikke noe om dette, er det det samme? Takknemlig for alle svar Pierre Robert sine som du kjøper i kolonialen duger. De sitter godt uten å sige også, og dèt er det ikke alt som fungere så bra, selv av de dyrere merkene. Kanskje ikke det peneste maskebildet men de er gode. Anonymkode: 67187...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå