AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg tror kattene vinner. Anonymkode: e6d69...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #2 Del Skrevet 21. april 2022 Enig. Forutsatt at de har kampvilje og ikke løper vekk..som nok er mer sannsynlig. Anonymkode: f76d8...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 21. april 2022 #3 Del Skrevet 21. april 2022 Enkel seier for T-Rex. 1 mill villkatter ville nok hatt bedre sjanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Del Skrevet 21. april 2022 Main coon-banden Anonymkode: 49561...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 Katter er ikke så flinke til å samarbeide, så jeg hadde satt pengene mine på T-rex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 Er han på reviret deres? I så fall: kattene. Ser for meg en million katter ligge helt stille og piske med halen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Del Skrevet 21. april 2022 Kattene hadde jo gitt faen og stukket av. Seier på walkover for T-Rex. Mulig de kunne seiret fordi blant 1 million katter så vil det finnes minst en som er klin sprø, kanskje den hadde hoppet på dinosauren og klort den i øynene, noe jeg kan tenke meg en smidig katt fint kan klare, så hadde den blinde dinosauren dødd av sult eller infeksjoiner etterhvert. Dersom kattene hadde samarbeidet som en hær hvor mange ofret livet, så hadde de seiret, alle kunne bare hoppet på dinosauren samtidig til den ble kvalt av massen. Men sånn funker jo ikke katter. Anonymkode: 9c438...93d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 23. april 2022 #8 Del Skrevet 23. april 2022 Kattene ville vunnet til slutt, hovedsakelig fordi Tyrannosaurusen nok ville ha falt om av utmattelse. Den måtte ha drept ca 555 ganger sin egen vekt for å greie å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå