AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Hva er galt med de som gjør det? Hører jo at mange blir voldtatt, men den som utfører det. Er det det de tenner på? Anonymkode: 2b71f...ccf
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Hva spør du egentlig om? Anonymkode: de6c3...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva spør du egentlig om? Anonymkode: de6c3...5e5 Les engang til. Husk brillene denne gangen da Anonymkode: 2b71f...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Tror ikke de fleste som voldtar tenner på voldtekt. Jeg tror det handler mer om hensynsløshet og totalt mangel på empati enn at de faktisk tenner på å voldta. Men jeg kan ikke tallene. Jeg tenner selv på voldtektsfantasier. Det er vanligere blant kvinner enn menn, leste et sted at det var 1/4 av kvinner som tenner på det. Jeg tror jeg tenner på tanken om at noen er så desperat kåte at de bryter noen andres/mine grenser. Og jeg tenner på tanken om at jeg er maktelsesløs. Det er ingenting galt med meg. Anonymkode: d2109...c44 21
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke de fleste som voldtar tenner på voldtekt. Jeg tror det handler mer om hensynsløshet og totalt mangel på empati enn at de faktisk tenner på å voldta. Men jeg kan ikke tallene. Jeg tenner selv på voldtektsfantasier. Det er vanligere blant kvinner enn menn, leste et sted at det var 1/4 av kvinner som tenner på det. Jeg tror jeg tenner på tanken om at noen er så desperat kåte at de bryter noen andres/mine grenser. Og jeg tenner på tanken om at jeg er maktelsesløs. Det er ingenting galt med meg. Anonymkode: d2109...c44 Same Anonymkode: 10858...fee 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 Skummel tråd. Aldri forherliger dette tema! Aldri!! Anonymkode: dbe46...b56 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #8 Skrevet 21. april 2022 At man har voldtektsfantasier betyr ikke at man blir tent om man hører om noen som har blitt voldtatt på ekte. Anonymkode: 08069...3de 13 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Les engang til. Husk brillene denne gangen da Anonymkode: 2b71f...ccf Ut fra innleget, kan det virke som om ts oppriktig lurer på om de som voldtar, føler kåtskap under en voldtekt.... Men muligens lurer ts på om det er vanlig å tenne på makt, overgivelse og "voldtekt"sfantasier, det er det jo. Anonymkode: de6c3...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #10 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror ikke de fleste som voldtar tenner på voldtekt. Jeg tror det handler mer om hensynsløshet og totalt mangel på empati enn at de faktisk tenner på å voldta. Men jeg kan ikke tallene. Jeg tenner selv på voldtektsfantasier. Det er vanligere blant kvinner enn menn, leste et sted at det var 1/4 av kvinner som tenner på det. Jeg tror jeg tenner på tanken om at noen er så desperat kåte at de bryter noen andres/mine grenser. Og jeg tenner på tanken om at jeg er maktelsesløs. Det er ingenting galt med meg. Anonymkode: d2109...c44 Å tenne på fantasien og å faktisk ønske at det skjer på ordentlig, det er jo to vidt forskjellige ting. Anonymkode: aa716...f42 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Skrevet 21. april 2022 Synes de som tenner på tanken om å bli voldtatt er syke i hodet. Ikke rart at mange menn tror at de bare kan gjøre det når flere kvinner sier at de tenner på det. Det er noe kvalmende de bør holde for seg selv ihvertfall. Anonymkode: ea37b...666
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #12 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes de som tenner på tanken om å bli voldtatt er syke i hodet. Ikke rart at mange menn tror at de bare kan gjøre det når flere kvinner sier at de tenner på det. Det er noe kvalmende de bør holde for seg selv ihvertfall. Anonymkode: ea37b...666 Skjerp deg! Vennligst ikke prat om ting du ikke har noe kunnskap om. Anonymkode: 615bd...6a1 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #13 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjerp deg! Vennligst ikke prat om ting du ikke har noe kunnskap om. Anonymkode: 615bd...6a1 Skjerp deg selv! Jeg vet veldig godt hva voldtekt er og hvordan det oppleves. Det er provoserende med disse damene som MÅ rope ut at de tenner på tanken om å bli voldtatt. Anonymkode: ea37b...666
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #14 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjerp deg selv! Jeg vet veldig godt hva voldtekt er og hvordan det oppleves. Det er provoserende med disse damene som MÅ rope ut at de tenner på tanken om å bli voldtatt. Anonymkode: ea37b...666 Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Mange som har slike fantasier har selv blitt utsatt for overgrep. Det handler om makt og kontroll. Det er en av de mest vanligste seksuelle fantasiene som finnes, med god grunn. Har selv blitt utsatt for grove overgrep fra jeg var 4 år gammel. Det betyr ikke at jeg har totalt mangel på forståelse for hvordan hjernen fungerer, og mine traumer og opplevelser blir ikke mindre viktig fordi naboen tenner på playrape. Det er mer provoserende at du skal sitte å bestemme over andre voksne mennesker. Alt handler ikke om deg, du er ikke verdens midtpunkt. Så skjerp deg og slutt å påføre andre unødvendig skam og tabu for noe som er normalt og av god grunn. Anonymkode: 615bd...6a1 10 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #15 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Mange som har slike fantasier har selv blitt utsatt for overgrep. Det handler om makt og kontroll. Det er en av de mest vanligste seksuelle fantasiene som finnes, med god grunn. Har selv blitt utsatt for grove overgrep fra jeg var 4 år gammel. Det betyr ikke at jeg har totalt mangel på forståelse for hvordan hjernen fungerer, og mine traumer og opplevelser blir ikke mindre viktig fordi naboen tenner på playrape. Det er mer provoserende at du skal sitte å bestemme over andre voksne mennesker. Alt handler ikke om deg, du er ikke verdens midtpunkt. Så skjerp deg og slutt å påføre andre unødvendig skam og tabu for noe som er normalt og av god grunn. Anonymkode: 615bd...6a1 Folk reagerer forskjellig på ting og det må også være lov. Det handler ikke om å bestemme over noen eller tro man er midtpunkt, det er mere vanlig å isolere seg etter sånne hendelser. Tenn på hva pokker man vil, men noen ting kan man holde for seg selv. Ellers kan det gi menn og kvinner som er syke nok i hodet til å gjennomføre en voldtekt, ideer om at det er greit. Anonymkode: ea37b...666
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #16 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folk reagerer forskjellig på ting og det må også være lov. Det handler ikke om å bestemme over noen eller tro man er midtpunkt, det er mere vanlig å isolere seg etter sånne hendelser. Tenn på hva pokker man vil, men noen ting kan man holde for seg selv. Ellers kan det gi menn og kvinner som er syke nok i hodet til å gjennomføre en voldtekt, ideer om at det er greit. Anonymkode: ea37b...666 Dette har da ingenting med etterreaksjoner å gjøre, så hva har "mer vanlig å isolere seg etter sånne hendelser" med saken å gjøre? Folk voldtar ikke på grunn av andres seksuelle fantasier. Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 615bd...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #17 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har da ingenting med etterreaksjoner å gjøre, så hva har "mer vanlig å isolere seg etter sånne hendelser" med saken å gjøre? Folk voldtar ikke på grunn av andres seksuelle fantasier. Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 615bd...6a1 Jo det har det. Slutt å ta utgangspunkt i deg selv! Folk reagerer forskjellig. Anonymkode: ea37b...666
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #18 Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det har det. Slutt å ta utgangspunkt i deg selv! Folk reagerer forskjellig. Anonymkode: ea37b...666 Er du som bruker deg selv som utgangspunkt og ikke respekterer at det å tenne på fantasien om voldtekt er helt normalt, både for ofre og ikke ofre. Anonymkode: 615bd...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #19 Skrevet 21. april 2022 Ikke noe unormalt. Mye mulig så har det med nedarvede traumer da fortiden er brutal. Voldtekt er dagligdags i store deler av verden den dag i dag. I dyreriket også som vi er en del av. Men det er forskjell på tanke og det å faktisk gjøre det. Jeg tror de fleste som tenker på det faktisk ikke gjør det men det er noe som skjer i impulsivitet. Men det ligger nok mye i dom/sub tema å det å ha kontroll over et annet menneske. Å det er svært mange som tenner på det uten å gå rundt å tenke på å voldta noen. Anonymkode: 19a87...970 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #20 Skrevet 21. april 2022 PLAYRAPE. Altså LEKEVOLDTEKT. Anonymkode: e4c9c...661 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå