Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Noen jenter liker å se på menn når de ronker. Kunne du tenke deg å gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (1 minutt siden): Noen jenter liker å se på menn når de ronker. Kunne du tenke deg å gjøre det? Ja Anonymkode: 2c79f...23e
M1979 Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (18 minutter siden): Noen jenter liker å se på menn når de ronker. Kunne du tenke deg å gjøre det? Ja.
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 M1979 skrev (Akkurat nå): Ja. Men hva med dere jenter her inne ville der likt å se det?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (2 minutter siden): Men hva med dere jenter her inne ville der likt å se det? Ja Anonymkode: 78e93...b59
Nysgjerrig95 Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (3 minutter siden): Men hva med dere jenter her inne ville der likt å se det? I hovedsak, nei 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (4 minutter siden): Men hva med dere jenter her inne ville der likt å se det? Nei, overhooooode ikke! 🤮 Anonymkode: 86baa...626 2
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #9 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: 78e93...b59 Jeg har hatt et forhold på skype i to år med en jente , som vil at jeg er anonym, men selv viser hun se hvem hun er. Titt å offte ringer hun på å vil se meg ronke . Hun sier Jeg er dritt kåt ronk for meg plis. Det er opphissende synes jeg da, selv om hun aldri har kledd av seg , og jeg har aldri spørt henne om det heller
teslafrue Skrevet 20. april 2022 #10 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (8 minutter siden): Men hva med dere jenter her inne ville der likt å se det? Nei
teslafrue Skrevet 20. april 2022 #11 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt et forhold på skype i to år med en jente , som vil at jeg er anonym, men selv viser hun se hvem hun er. Titt å offte ringer hun på å vil se meg ronke . Hun sier Jeg er dritt kåt ronk for meg plis. Det er opphissende synes jeg da, selv om hun aldri har kledd av seg , og jeg har aldri spørt henne om det heller Ok ..?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #12 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt et forhold på skype i to år med en jente , som vil at jeg er anonym, men selv viser hun se hvem hun er. Titt å offte ringer hun på å vil se meg ronke . Hun sier Jeg er dritt kåt ronk for meg plis. Det er opphissende synes jeg da, selv om hun aldri har kledd av seg , og jeg har aldri spørt henne om det heller Gjør du det når som helst for henne? ☺️ Anonymkode: 7c088...0ad
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #13 Skrevet 20. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjør du det når som helst for henne? ☺️ Anonymkode: 7c088...0ad Ja når jeg kan har aldri sakkt nei, for det har seg slik at hun kaller meg sin slave,og en trofast slave svikter ikke. Og jeg liker det. Endret 20. april 2022 av Porstar
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #14 Skrevet 20. april 2022 Og riktig morsomt blir det når den som sitter i den andre enden - en 45 år gammel kriminell - tar opp alt som skjer, og truer med å sende videoen til alle man kjenner med mindre man betaler en større sum i kryptovaluta. Folk har tatt livet sitt som følge av dette, også her i Norge: Quote – Gjør som jeg sier, ellers ødelegger jeg livet ditt Kripos iverksatte i høst Operasjon Malstrøm etter at en ung norsk mann tok sitt eget liv. Den unge mannen videochattet med fremmede på nettstedet Chatroulette. Etter hvert kom han i kontakt med en kvinne. Videochatten fikk fort en seksuell karakter. Kvinnen begynte å utføre handlinger på seg selv. Den unge mannen gjorde det samme. [...] «Jeg vil at du skal vite at jeg gjorde opptak av når du *** (Fjernet av NRK.) på kamera.» «Jeg har hele kontaktlisten din med alle *** (Antallet kontakter fjernet av NRK.) vennene dine på Facebook. Venner og familie. Alle kan få se videoen.» «Jeg er en profesjonell hacker, og jeg kan gjøre dette med ett klikk.» Trusselen ble raskt fulgt opp med et pengekrav: Hvis han ville at videoen skulle slettes, måtte han overføre et beløp i titusenkronersklassen til utpresserne. Kravet hadde en kort tidsfrist. Så hvis man tror at den unge, interesserte "jenta" på Skype virkelig er av hunkjønn, er man dum som et brød. Anonymkode: 772e1...5a1
Akryl Skrevet 20. april 2022 #15 Skrevet 20. april 2022 Porstar skrev (55 minutter siden): Noen jenter liker å se på menn når de ronker. Kunne du tenke deg å gjøre det? Til du blir filmet, presset for penger og ruinert. 1
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #17 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og riktig morsomt blir det når den som sitter i den andre enden - en 45 år gammel kriminell - tar opp alt som skjer, og truer med å sende videoen til alle man kjenner med mindre man betaler en større sum i kryptovaluta. Folk har tatt livet sitt som følge av dette, også her i Norge: Så hvis man tror at den unge, interesserte "jenta" på Skype virkelig er av hunkjønn, er man dum som et brød. Anonymkode: 772e1...5a1 Ja en må forsikre seg at jenta sletter filmen eller ikke tar den opp og missbruker den, i mitt tilfelle har det ikke sjedd,men fraråder folk å gjøre dette blint
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #18 Skrevet 20. april 2022 Akryl skrev (11 minutter siden): Til du blir filmet, presset for penger og ruinert. Nå er det et halvt år siden vi har hatt kontakt, hun har fått segg kjæreste, så nå er det slutt , men samner det litt da,så det har ikke sjedd noe bildedeling .
Gjest Porstar Skrevet 20. april 2022 #19 Skrevet 20. april 2022 Jeg veit jo hvem hun er så hadde hun missbrukt bildene som er sent i fortrolighet, da hadde hun blitt andmelt, nei så det hadde hun ikke tørt. Derfor dere menn forsikre dere med at det er den rett personen i den andre enden
Johnny Bravo Skrevet 20. april 2022 #20 Skrevet 20. april 2022 Hell to the no!! Runke på skype og betalt only fan type nivå er .. vel hadde heller spilt russisk rulett med 5 i revolveren for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå