AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Trusene mine ser ikke ut etter bare en halv dag, må ofte skifte i løpet av dagen, ser ut som en snegle som har krøpet rundt overalt i skrittet på trusa, føler jeg er konstant våt, drittlei den følelsen.Runker hver dag opptil flere ganger daglig, tisser etter hvert orgasme slik at urinrør blir renset.Har ingen kjønnssykdommer, vært og sjekket, legen sier jeg må leve med dette og synes ikke det er et stort problem.Andre med dette problemet, noen som har gode forslag. Anonymkode: c9a81...039
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Er du mann? Er ikke så rart at en dame blir våt i trusa hvis hun får mange orgasmer, damer har utflod fra før liksom. Anonymkode: 0c983...183
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du gutt? Anonymkode: 7567b...6ba AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du mann? Er ikke så rart at en dame blir våt i trusa hvis hun får mange orgasmer, damer har utflod fra før liksom. Anonymkode: 0c983...183 Han sier jo at han runker, aldri hørt om en jente runker😅 Anonymkode: 5e179...bff 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Mener du sæd/precum? Utflod er det damer som har. Anonymkode: d7b75...8e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): aldri hørt om en jente runker Anonymkode: 5e179...bff Hva kaller du det damer gjør da? Anonymkode: d7b75...8e8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Skrevet 21. april 2022 #seriøst Det har vært et tema her før. De tynneste truseinnleggene vil jo fange opp dette. En penisplugg, vil kanskje hjelpe. Hyppig onanering hjelper deg ikke. Tvert i mot øker du produksjonen av sædvæske, og prostata har kanskje godt av å få slappe av litt. Hvis du er mye kåt, og erigert i løpet av dagen, så vil det nok komme precum, men sædrester kan du nok redusere drastisk. Du er nødt å prøve deg fram, men må ha selvdisiplin på det. Hold deg til én gang, ved leggetid f.eks. Anonymkode: 5b65c...442
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 23.51): Trusene mine ser ikke ut etter bare en halv dag, må ofte skifte i løpet av dagen, ser ut som en snegle som har krøpet rundt overalt i skrittet på trusa, føler jeg er konstant våt, drittlei den følelsen.Runker hver dag opptil flere ganger daglig, tisser etter hvert orgasme slik at urinrør blir renset.Har ingen kjønnssykdommer, vært og sjekket, legen sier jeg må leve med dette og synes ikke det er et stort problem.Andre med dette problemet, noen som har gode forslag. Anonymkode: c9a81...039 Slutt å runke så mye? hvorfor gjør du det? dersom du går rundt og er kåt hele tiden er det ikke rart trusa di ser ut som den gjør. Består livet ditt av å runke og å være kåt? Det høres ut som et innholdsrikt liv. Anonymkode: 9921f...10c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 Bakteriell vaginose? Uansett, anbefaler å kjøpe vaginalkapsler på apoteket, brukes hver kveld som en kur over noen dager. Probiotika. Hjalp meg i alle fall Bruker etter hver mens da det virker som bind, tamponger osv skaper irritasjon og gir mye utflod i ettertid Anonymkode: 9984e...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå