Gå til innhold

Gave 2år gammel gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp og forslag til gave til en 2 år gammel gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2-åring er iallefall veldig glad i alt som kan kjøre. Dvs. togbane (Brio-tog), alle slags biler, traktorer o.l., Duplo-lego osv. faller i god smak.

Ønsker du å gå for de mer pedagogiske lekene, så er 2-åringene som regel "svamper" når det gjelder å lære nye ord, så gode ordbøker, puslespill o.l. kan være populært.

For foreldrene er det sikkert kjærkomment om du kjøper klær....... vinterklærne fra i fjor vinter er for små i år, vet du. ;)

Skrevet

Jeg pleier alltid å spørre foreldrene om hva barn trenger og har fra før. Noen barn får tonn av leker og kanskje heller trenger klær av noe slag, det gjør ikke så stor forskjell for barnet som som regel har nok.

Det er også forskjell på hva unger liker å leke med. Dette vet foreldrene.

Hvis jeg ikke spør dem, kjøper jeg nesten alltid noe nyttig som noe klær eller noe.

Skrevet
Brann-drakt....  :sjarmor:

Nei, nei - VIF-drakt..og kanskje Tottenham-drakt også :sjarmor:

Skrevet

Tottenham-drakt har han....... Har en onkel som er helt fotball-tulling... :ler:

Har spurt foreldrene men fikk liksom ikke noe ordentlig svar, og da tyr jeg til dere, og jammen fikk jeg ikke neon fine svar også :)

Tusen takk for hjelpen, da er det ut for å handle :)

Skrevet

Jeg syns leker som plastelina og fingermaling er veldig fint. Da kan også de voksne leker med barna. :)

Sønnen min er 2 og har dette og koser seg veldig med det iallefall, ikke er det så dyrt heller

Skrevet

Vet iallefall hva sønnen min skal få til jul..! Han er lidenskaplig opptatt av biler, så vi kjøper et sånt "bil-teppe" til ham. Et sånt et med bilder av hus og masse gater på som man skal kjøre biler på. Fikk tilbakemelding fra barnehagen på at han kunne sitte med det i lange stunder. :reise:

Skrevet

Det ble duplo- søplebil duplo-politimann på sykkel og klær. Han ble kjempefornøyd med lekene, men klærne var ikke intressange i det hele tatt :ler: Men, mamman og pappan var fornøyd med de ;)

Takk igjen for tips, tenkte å bruke noen av tipsene deres til jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...