Gå til innhold

Vi må ta en alvorsprat damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er jeg som er gammeldags og sær, eller min kamerat som er helt normal...

Jeg har en kamerat midt i 40 årene, som er på tinder. Han er ikke spesielt kjekk, kanskje 4-5 av 10 på skalaen. Og damene vil jeg si varierer fra 3-7 som jeg ser matcher med han.  MEN alle samtalene hans med dem ender i type snakk som "Hvordan liker du sex", "liker du å slikke", "liker du å suge", "hvilke stillinger synes du er best", så går det videre med at damene sender bilder av både puppene og fitta, mens han sender bilder av penis på snap. 

Dette er damer i alderen 25-40 han snakker med. Er det virkelig normalt? Jeg kunne aldri tenkt meg å diskutere sex og få tilsendt eller sende bilder av kjønnsorgan...... Han mener det er helt normalt... jeg mener det er helt på trynet. Hva er rett? Vi er begge 2 menn midt i 40 årene.....

Anonymkode: 7c40c...6c7

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minst normale her er kanskje at du har blitt såpass voksen og fortsatt tror det er én fasit på hva som er normalt... :vetikke: Folk er forskjellige - jeg ville ikke hatt sånne samtaler, men jeg tror jo ikke at alle som har andre preferanser er unormale likevel. Basert på det lille jeg har av chatte-erfaring - primært fra mIRC for 20+ år siden - er det å snakke om sex med relativt fremmede helt greit, og det har neppe blitt mindre vanlig med årene. Så lenge han og disse damene han er i kontakt med er enige om at det er helt greit både å snakke detaljert om dette og sende hverandre bilder skjønner jeg ikke hvorfor det er noe andre skal bry seg med.

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Det minst normale her er kanskje at du har blitt såpass voksen og fortsatt tror det er én fasit på hva som er normalt... :vetikke: Folk er forskjellige - jeg ville ikke hatt sånne samtaler, men jeg tror jo ikke at alle som har andre preferanser er unormale likevel. Basert på det lille jeg har av chatte-erfaring - primært fra mIRC for 20+ år siden - er det å snakke om sex med relativt fremmede helt greit, og det har neppe blitt mindre vanlig med årene. Så lenge han og disse damene han er i kontakt med er enige om at det er helt greit både å snakke detaljert om dette og sende hverandre bilder skjønner jeg ikke hvorfor det er noe andre skal bry seg med.

Nei jeg synes det er spesielt å snakke om slike ting på første date, eller i tiden før dem drar på date. Og jeg spørr fordi jeg lurer på om jeg er unormal. Leser jo på forumet her om at veldig mange kvinner sier dem er så lei menn som sender dickpicks eller spørr om dem skal ha sex etc hele tiden, så er jo tydelig at det ikke bare er han som driver på med det, men for meg er det helt uforståelig at dette er "normalt". 

• Liker 6
Skrevet

Veldig unormalt etter såpass kort tid.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (12 minutter siden):

Veldig unormalt etter såpass kort tid.

Godt å høre at en er enig med meg i allefall

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er ønskelig og gjensidig så ser jeg ikke problemet. 

Er du sjalu?

Hvorfor er det damene som er problemet når din kompis også er med på det? Er det ikke på tide å ta en alvorsprat med eget kjønn?

Anonymkode: 59e6e...27e

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du sjalu?

Hvorfor er det damene som er problemet når din kompis også er med på det? Er det ikke på tide å ta en alvorsprat med eget kjønn?

Sjalu? Vet du, damer som sender bilde av fitta på chat ville jeg aldri vurdert som kjærestemateriale. 
Han sier jo selv han blir forbauset over hvor lett det er å få bilder etc fra damene. Nå skal det sies han har unormal stor penis, så kan jo være det som er grunnen for alt jeg vet. Nå skal det også sies at 2 av damene han har møtt har endt med sex, og at dem har vist seg å ha store psykiske problemer. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Ehh.. Du er ikke unormal.   De "private delene" kan godt være nettopp det til man møter personen.

Jeg forstår godt at folk kommer i trøbbel når de er så uforsiktige overfor ukjente på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet du så mye om kuken til kompisen din? 

Anonymkode: 602d6...189

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånne menn sluttet jeg bare å svare og snap fikk de selfølgelig aldri. 

Han som ble kjæresten min holdt seg langt unna sexpraten til vi faktisk ble sammen.

Anonymkode: 5946f...c6f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: 602d6...189

Skulle jeg til å si også. Menn i 40 åra som deler tindersamtaler og intime detaljer.....høres rart ut  

Anonymkode: 09779...8a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt sånne samtaler i det hele tatt!! Om menn hadde begynt å ymte om sex greier så hadde jeg blitt skuffa og så blokkert dem. 

Men det kan tenkes det er mange kvinner der som bruker appen som en selvbilde booster. Noen kvinner har et usunt behov for å føle seg attraktive. Noen vil vel også bare leke seg. Jeg ønsker meg noe seriøst.

Anonymkode: 9dacc...44a

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke overrasket. Syns heller ikke det er innafor å holde på sånn, men mange gjør jo det siden han tydeligvis får napp. Etter egen erfaring i dating kan slike spørsmål komme veldig fort. Det går liksom fra "har du bilde av deg i helfigur" til "kan jeg få et nærbilde av rumpehullet ditt" satans fort...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på Tinder var det mange som kom fort inn på akkurat det tema. Har snakket om sex, men aldri sendt bilder osv. 

De få jeg fortsatte å snakke med på snap sendte etter kort tid dickpics og da slettet jeg de med engang. 

det er to ulike ting her mener jeg. Jeg er en seksuell person selv og ønsker meg et godt sexliv i et forhold så er greit å vite at han jeg snakker med er glad i sex, men det betyr ikke at jeg vil ha bilder av diverse. Det er bare kvalmt. 

Nå er jeg ikke på Tinder lenger for orker ikke at menn der enten skal spør om kåt i første setning eller samle på likes. 

Anonymkode: 11415...a3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hehe ser den, men han eier ingen grenser om hva han forteller på godt og vondt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe ser den, men han eier ingen grenser om hva han forteller på godt og vondt

Men er det normalt at han deler hva disse damene sender med deg? Og kanskje andre? 

Folk må lære seg at alt sendt via nett er der FOR ALLTID. 

Anonymkode: 6436f...775

AnonymBruker
Skrevet

Dette vet du nok svaret på selv TS.

Folk som stapper mobilkameraet ned i kjønnsorganet for å sende bilder til fremmede på en nettdating side, virker ikke akkurat som de skarpeste knivene i skuffen man vil gå inn i et forhold med.

Anonymkode: fde6a...829

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg lurer på om det er jeg som er gammeldags og sær, eller min kamerat som er helt normal...

Jeg har en kamerat midt i 40 årene, som er på tinder. Han er ikke spesielt kjekk, kanskje 4-5 av 10 på skalaen. Og damene vil jeg si varierer fra 3-7 som jeg ser matcher med han.  MEN alle samtalene hans med dem ender i type snakk som "Hvordan liker du sex", "liker du å slikke", "liker du å suge", "hvilke stillinger synes du er best", så går det videre med at damene sender bilder av både puppene og fitta, mens han sender bilder av penis på snap. 

Dette er damer i alderen 25-40 han snakker med. Er det virkelig normalt? Jeg kunne aldri tenkt meg å diskutere sex og få tilsendt eller sende bilder av kjønnsorgan...... Han mener det er helt normalt... jeg mener det er helt på trynet. Hva er rett? Vi er begge 2 menn midt i 40 årene.....

Har aldri opplevd på ihvertfall over 500 matcher. 

Har dog opplevd en rare ting på date. Der er normalen veldig unormalt i min verden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er det normalt at han deler hva disse damene sender med deg? Og kanskje andre? 

Folk må lære seg at alt sendt via nett er der FOR ALLTID. 

Anonymkode: 6436f...775

Jeg har ikke sett bildene han sender eller mottar!!! Han bare har fortalt meg det, at det er "normalt"

AnonymBruker
Skrevet

HAllo. Våkne opp! Det er selvfølgelig prostituerte på dateapper. Jeg ville aldri hatt den samtalen med en fremmed på nettet.

Anonymkode: 017fa...d15

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...