AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Til bruk i bæresele, på fanget, i ekstravogna på besøk etc. Husker fra sistemann at dresser til de minste fort blir stive og ubrukelige, må ha noe tynt, mykt og som ikke hemmer bevegelse. Trenger ikke være veldig varm, bruker lag med ullklær under ved behov. Finner masse teddy-dresser, men de blåser jo vinden rett igjennom. Noen tips? Anonymkode: 53c74...e64
Heln Skrevet 21. april 2022 #2 Skrevet 21. april 2022 Selv elsker jeg lillelamdressene og har de i alle størrelser
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Parkdress i str 68 er ikke så lett å finne, men kan du ha 74 blir utvalget noe bedre. F eks Reflex(Barnas Hus), Reima, Wheat, Newbie, for å nevne noen merker. Anonymkode: 1ba0b...c94
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Heln skrev (4 timer siden): Selv elsker jeg lillelamdressene og har de i alle størrelser Men de er vel ikke noe mer vindtett enn en teddydress? Anonymkode: 1ba0b...c94 1
Kicki_90 Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Jeg kjøpte tynn parkdress (vind- og vannavstøtende) på Lindex, den var myk og god. Der hadde de str 74 som minste, men den går fint an å brette opp. I bæresele og sittende i vogn er det jo greit at de er litt romslige rundt rumpa også. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Skrevet 21. april 2022 Polarn o. pyret har skalldresser til de minste, fra str. 56. Har ikke prøvd den selv, men er veldig fornøyd med alt vi har fra Polarn. Til bæreselen bruker jeg en bærejakke rundt babyeb og meg, men det hjelper jo ikke til alt det andre du trenger den til. Anonymkode: 8d245...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå