Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Er hjemme paa besok hos foreldrene mine denne uken, og har gaatt noen turer med hunden deres. Naar vi kommer inn igjen etter tur, saa fyker den rundt i huset liksom saa den er i panikk, for saa aa legge seg rett ned - og saa en runde til foer han legger seg ned. Det foregaat i ca. 1-2 minutter foer han roer seg og er som vanlig. Hva kan dette komme av? Han oppfoerer seg saann etter at han har blitt dusjet ogsaa (noe han hater - men han elsker aa gaa paa tur...)
Rusjenten Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Den tar sikkert seg en runde for å sjekke at alle er der(dvs foreldrene dine)
Xora Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Han har vært "borte" litt og vil vel sjekke at alt er i orden i huset "sitt" da. Tror iallefall det ikke er noe galt....
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2005 Nei, tror egentlig ikke det er noe galt...han har ingen atferdsproblemer ellers, er verken nervos eller aggresssiv paa noen maate. Men det er saa komisk aa se paa!
Teddy Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Sånne "villmannsrøkk" får min hund av og til og, det er ikke noe å bekymre seg for det lyser livsglede av dem
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2005 Sånne "villmannsrøkk" får min hund av og til og, det er ikke noe å bekymre seg for det lyser livsglede av dem ← Ja, det er nettopp det det gjoer!
Murmelmy Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Hei Popelka! Det er ingenting å bekymre seg for. Vår gjør også det når han har dusjet eller kommer inn fra en tur hvor han har blitt kald. Disse raptusene mistenker jeg at han gjør for å få varmen tilbake.
Gjest Ninakanin Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 min hund hater også å bade, men han elsker all kosen etterpå når han tørkes med håndkle, og galloperer rundt i leiligheten med gale øyner som ser hvite ut i forbifarten, tunga hengende ut kjeften, ørene flagrer, og han hopper rundt som ei ku på vårslepp! Han er også sånn etter tur... Tror bare hundene våre er glade i livet ,jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå