Gå til innhold

Kan "runkemaskin" hjelpe mot fortidlig Sædavgang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med for tidlig utløsning, og det begynner å bli et problem.... kan en runkemaskin gjøre at man holder lengre?

Anonymkode: fb529...61f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sliter med for tidlig utløsning, og det begynner å bli et problem.... kan en runkemaskin gjøre at man holder lengre?

Ikke sikkert. Det er jo samme nytte du kan gjøre med hånda.. Runk til du nesten kommer, så stopper du, så bare gjentar du det.. 

Anonymkode: 54bad...fb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg flere runk om dagen, med hånden, så går det seg til. Du kan også praktisere å holde igjen rett før du kommer ved runking, da det styrker muskelen i penisen.

Muskelen kan også trenes opp ved å tisse på kommando: tiss, stopp, tiss cidere, stopp, og til slutt tiss ferdig. Hold noen sekunder. 

Anonymkode: 88be5...d19

• Nyttig 1
Skrevet

Hjelper det ikke å ta en runk en stund før sex? Får du like tidlig utløsning da? Og er det game over når spruten har stått? Går det ikke å få den opp igjen?

Gjest Porstar
Skrevet

Mange råd her, men hvorfor er det et problem, penis detter ikke sammen med det samme, så hvorfor ikke bare fortsette , Jenta for det jo like deilig for det, om det er så at du syns synd på henne.

Hun har her en som kansje kommer to ganger.

S opp med hode du kåte mann, la det sprute i kopper og spand

AnonymBruker
Skrevet

jeg sliter med å holde den stiv lenge nok, og tar jeg meg en runk selv så går det for meg etter 10-20 sec også er den helt slapp (Kan bli halvslapp selv når man runker). Men problemet er at skal jeg få utført oralsex på meg, eller ha sex, så er det slitsomt at jeg ikke klarer å holde meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Du sier med andre ord at du ikke greier å holde deg stiv i 20 sekunder, til du har kommet?  Kom deg til lege eller urolog. 

Anonymkode: d00fd...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en vibrator som du legger på baksiden av penishode, denne gir intense orgasmer og etter en stund blir ingenting helt det samme, vanlig runking eller penetrering av vagina føles ikke like sterkt og du holder lengre, du kan også fjerne forhuden, dette gjør også til at du holder lengre.

Anonymkode: d3079...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...