Gå til innhold

Har ligget med en «gift» mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en fyr via nettdating. Vi tekstet veldig lite og avtalte å møtes hos meg.
Da han møtte opp sa han at han var gift men har søkt om skilsmisse for 6 mnd siden, og at de har et barn sammen. Jeg ble tiltrukket av han og lå med han. I løpet av natta ringte kona/eksen flere ganger. 
Så ut som hun prøver å redde forholdet men han var kanskje ikke villig.
når han snakket om henne kalte han henne enten eksen eller kona, altså ikke bare eksen. Vi hadde sex enda en gang etter at jeg ble kjent med situasjonen hans. 
men nå lider jeg av dårlig samvittighet. Har jeg grunn til å skamme meg?

Anonymkode: 368b7...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bidratt til utroskap. Hva tenker du om det selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du burde skamme deg. Og velge å være et bedre menneske neste gang du havner i lignende situasjon :) Selvrespekt er viktig! Vil du være hun som ligger med opptatte folk?

Anonymkode: 7214c...ee7

AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (11 timer siden):

Du har bidratt til utroskap. Hva tenker du om det selv?

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, du burde skamme deg. Og velge å være et bedre menneske neste gang du havner i lignende situasjon :) Selvrespekt er viktig! Vil du være hun som ligger med opptatte folk?

Anonymkode: 7214c...ee7

Hvis han har søkt om skilsmisse og flyttet ut fra kona for 6 mnd siden (er det siste tilfelle TS?) så er det faktisk ikke utroskap. Da er de pr definisjon separert. Hadde de kun vært samboere i forkant så hadde han nå vært singel i 6 mnd. Det er uavhengig av om ekspartner ønsker å få de tilbake.

Meeen... Jeg må legge til at historien hans virker noe luguber, TS. men om du har fullt navn på han så kan du jo få sjekket opp om det han sier er sant? I alle fall om de fortsatt bor sammen eller ikke.

Anonymkode: ba734...9fc

• Liker 1
Skrevet

Men ifølge han er de jo gått fra hverandre 🤷‍♀️
Ikke at jeg tror på den versjonen, men det er nå hva TS forholdt seg til. 

AnonymBruker
Skrevet

Slike mennesker for deg og han, fortjener å oppleve det samme. For dere vet ikke smerten dere påfører en annen. Så håper fu opplever det samme, slik at du forstår hva du har bidratt til. Æsj

Anonymkode: b566f...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Ojjojjojjoji  Ja nå kan du være salig stolt av deg selv. Tenk å ha ligget med en mann !!!,,, ja til og med en gift mann, ååååhhh hvilken bragd !!!  jajjjajjaaa og nok et nytt hakk til i sengestolpen å fryd skamme seg over. Ja så viktig er det at man må skrive  på kk for å spørre om man er umoralsk...

Anonymkode: eece5...9e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er blitt lurt trill rundt…. Han kommer ikke til å forlate sin kone - tipper de bor sammen fortsatt. 

Anonymkode: b62ac...835

Skrevet

Han har vært utro mot konen, og du gikk fem på! Gratulerer!🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...