AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Har litt ekstra rundt magen, og sliter med bukser. Liker high waist for å holde ting litt på plass, men føler så ofte at buksa sklir ned. Kan ikke gå ned i størrelse heller for da passer ikke resten. Bruker nå mest molly high waist fra Gina Tricot. Andre tips til meg? Anonymkode: 824c3...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Kine jeans fra Floyd Anonymkode: 22ab1...3c0
Blingblingtahei Skrevet 21. april 2022 #3 Skrevet 21. april 2022 Jeg syntes det er motsatt når jeg har hatt litt ekstra mage, sånn Ang highweist.. føler at magen klumper seg og får bilringer når jeg sitter med de, foretrekker derfor vanlig liv og ser mer flatterende ut.. Men kan være min kroppsfasong, men ser det på andre også liksom.. Floyd buksene sklir hvertfall ned, selv om de er veldig gode å gå med så gjør de rumpa flat pga merkelige sømmer, og sklir ned hele tiden. Jeg liker ONLY bukser, og faktisk de litt stivere buksene fra Lindex.. Men igjen, det har alt med din fasong å gjøre, du må nesten prøve å se.. det som passer for en er ikke nødvendigvis bra for en annen, selv om de har samme kroppsform. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Har gode erfaringer med Lindex sine jeans Anonymkode: 57457...4ed
Bacteria Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Jeans fra Lois. «Soffys» fra Part two. Fine sommerbukser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå