Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 jeg var hos legen for en stund siden og ville fjerne 2 føflekker.En på hals og en rett over leppene i ansiktet. Hun sa at dette måtte hun bruke bedre tid p og at jeg måtte bestille ny time. Dette er ca 6 mnd siden. Så nå ringte jeg til lege senteret og snakket med hun i resepsjonen og sa at eg måtte få ekstra tid der inne. "ja,greit det,torsdag kl 8"...følte egentlig ikke at hun fikk det med seg men... Men har noen fjernet fra disse stedene? er det vondt? har fjernet fra rygg en gang og det var bare litt stikkende på en måte! Men dette blir vell gjort hos legen min på torsdag nå? hmm..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Det burde legen ha tid til. Ikke er det vondt, og ikke tar det lang tid. Lykke til hos legen! Forøvrig er beste råd for å være sikker, å rett og slett gjenta seg selv i telefonen. "Er det sikkert at legen har tid til å fjerne føflekkene når jeg kommer"?
Shine21 Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 du bør være sikker for arr får man, men jeg har fjernet en føflekk ved armhulen ca, den plaget meg skikkelig syns den var stygg å ekkel, og jeg angrer ikke.. men arr har det blitt..!å det er ikke noe vondt nei, du får bedøvelse..
Gjest vimse Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Hos en vanlig allmenpraktiserende lege har et legebesøk en estimert varighet på ca 20 minutter, så jeg vil tro at å få fjernet en føflekk på denne tiden ikke vil være noe problem. Men om h*n rekker å fjerne begge på ett besøk vet jeg ikke. Jeg fjernet en føflekk under det ene brystet og jeg fikk ikke noe arr, men det kommer sikkert an på størrelsen, og hvordan den blir fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå