Gå til innhold

Hva er det du egentlig hater med Millennials?

Anbefalte innlegg

Gjest Inverto
Skrevet

Alle, spesielt de som tilhører Generasjon Z, elsker å hate Millennial generasjonen.
Millennials er født på 1989-1995 tallet, Generasjon Z kommer etter.

Millennials blir ofte kalt arrogante, urealistiske, og vrangforestilt.
De er hårsår på kritikk og er lett fornærmet. De blir også kalt "Peter Pan generasjonen"
siden mange av dem bor lenge hos sine foreldre og tilsynelatende nekter å "vokse opp".
The list goes on.....

Det jeg vil vite, spesielt hvis du er Gen Z, er hvorfor du personlig hater Millennials (om du gjør så).
Hva er psykologien din bak det? Personlig finner jeg det teit å rakke ned på en hel generasjon.
Jeg synes det er spesielt snodig at de som gjør det, er også de samme menneskene som mener at en ikke skal generalisere.
Det er jo rett og slett hykleri og selvmotsiging

Diskuter i vei : D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Millenniumsgenerasjonen (fra engelsk: millennials) er et begrep som brukes om generasjonen født fra starten av 1980-årene til midten av 1990-årene, det vil si den den generasjonen som var barn og ungdommer på slutten av 1990-årene og begynnelsen av 2000-tallet, rundt årtusenskiftet. Mer presist blir generasjonen av mange definert som personer født mellom rundt 1981 og 2000

https://no.wikipedia.org/wiki/Millenniumsgenerasjonen

Anonymkode: b9986...f26

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Millenniumsgenerasjonen (fra engelsk: millennials) er et begrep som brukes om generasjonen født fra starten av 1980-årene til midten av 1990-årene, det vil si den den generasjonen som var barn og ungdommer på slutten av 1990-årene og begynnelsen av 2000-tallet, rundt årtusenskiftet. Mer presist blir generasjonen av mange definert som personer født mellom rundt 1981 og 2000

https://no.wikipedia.org/wiki/Millenniumsgenerasjonen

Anonymkode: b9986...f26

Alright. Det er visst litt forvirring angående tidsdefinisjonen. Forskjellige nettsider har forskjellige definisjoner.

Men anyway. Svar gjerne på spørsmålet mitt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...