Gå til innhold

Mascara-erstatning for "Le Volume de Chanel"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Veldig fornøyd med Mascaraen "Le Volume de Chanel" Waterproof.

Den er god på volum, og ikke minst, den drysser ikke. Men den holder ca i en mnd, og så må jeg ut med 420,- Og jeg kjenner at det har jeg ikke råd til.

Er det noen som kjenner til denne, som vet om en annen som ikke drysser og som gir fint volum og ikke klumper? Gjerne under 200,- og som kan kjøpes i Norge. Vil ikke kjøpe på nett, da jeg ikke har kontroll på batch-koder (hvor gamle de er).

Anonymkode: 3decf...83c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

Veldig fornøyd med Mascaraen "Le Volume de Chanel" Waterproof.

Den er god på volum, og ikke minst, den drysser ikke. Men den holder ca i en mnd, og så må jeg ut med 420,- Og jeg kjenner at det har jeg ikke råd til.

Er det noen som kjenner til denne, som vet om en annen som ikke drysser og som gir fint volum og ikke klumper? Gjerne under 200,- og som kan kjøpes i Norge. Vil ikke kjøpe på nett, da jeg ikke har kontroll på batch-koder (hvor gamle de er).

Jeg elsker Lancome hypnose drama 😍

Anonymkode: 18b23...9cc

• Liker 2
Skrevet

Har du forsøkt Essence Lash Princess? Koster rundt 50lappen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukte Le Volum fra Chanel hver dag i 8 år før jeg tok en pause i 2020 til i dag. Reiste mye før pandemien, og hamstret alltid mascara i tax free. Har IKKE funnet noe tilsvarende, og jeg har prøvd mange. 

Har prøvd alt av dyre merker, men bruker nå den Sky high (?) saken til Maybeline(?) i hverdagen, og make the make 2trinns maskara på fest. De er ok, men ikke Chanel....

Anonymkode: 1882c...5bf

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Da har jeg brukt noen hundringser på coop og cubus (se vedlagt bilde). Den hvite og gule til Maybelline så fin ut på, men var ikke snill mot øynene. Også et herk å fjerne. Alle opplevde jeg som vanskelige å fjerne og vonde å fjerne unntatt L'oreal air volume. Den kjenner jeg ikke at jeg har på. Den gir fin bøy, fint volum, og med litt trening, så la den seg fint. Bommet jeg litt, så kunne jeg dra av på huden med en qtips etter en tannpuss slik jeg pleier med Chanel. Det funket ikke med disse andre maskaraene. Da måtte jeg til med sminkefjerner på qtipsen. Air volume kan fjernes lett med både sminkefjerner og varmt vann! Billig er den også 😊

https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/oyesminke/mascara/mega-volume-air-mascara-waterproof-black

Så den fikk kjempedårlig reviews på vita, så det er vel smak og behag 😂

Sky high ga mest lengde. Paradise følte jeg at maskaraen bare datt av på.

Alle var black waterproof

20220524_001238-01.jpeg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse. Vanskelig å fjerne og vonde å HA PÅ (at de sved på øyet).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte også Le Volume i årevis. Så ble det stadig vanskeligere å få tak i den i fysiske butikker her jeg bor.

Mine varte dog i rundt seks måneder så hadde et lavere forbruk enn deg.

Har nå brukt That perfect mascara fra Camilla Pihl en stund og er greit fornøyd med den.

Sky High likte jeg ikke i det hele tatt. That volume mascara fra Camilla Phil likte jeg heller ikke. 

Har også prøvd en fra Anastasia, som ble anbefalt i parfymeri som erstatning for Chanel, men tommelen ned der også.

Jeg synes alle jeg har testet blir fortere tomme enn Chanel og har vel egentlig konkludert med at jeg skal gå tilbake til den tross stiv pris og dårlig tilgang.

Anonymkode: de537...bcf

• Liker 2
Skrevet (endret)
Capazitet skrev (På 21.4.2022 den 1.36):

Har du forsøkt Essence Lash Princess? Koster rundt 50lappen

Skulle si det samme, digger den😄

Endret av Trish
Så at du hadde prøvd den jeg nevnte
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mine varte dog i rundt seks måneder så hadde et lavere forbruk enn deg.

Huff, min tørket ut etter en måned uansett :-/

AnonymBruker
Skrevet

Blir forresten spennende å se hvor lenge air Volume varer. Men bare den varer 2 uker er den jo billigere 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her.

Da har jeg brukt noen hundringser på coop og cubus (se vedlagt bilde). Den hvite og gule til Maybelline så fin ut på, men var ikke snill mot øynene. Også et herk å fjerne. Alle opplevde jeg som vanskelige å fjerne og vonde å fjerne unntatt L'oreal air volume. Den kjenner jeg ikke at jeg har på. Den gir fin bøy, fint volum, og med litt trening, så la den seg fint. Bommet jeg litt, så kunne jeg dra av på huden med en qtips etter en tannpuss slik jeg pleier med Chanel. Det funket ikke med disse andre maskaraene. Da måtte jeg til med sminkefjerner på qtipsen. Air volume kan fjernes lett med både sminkefjerner og varmt vann! Billig er den også 😊

https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/oyesminke/mascara/mega-volume-air-mascara-waterproof-black

Så den fikk kjempedårlig reviews på vita, så det er vel smak og behag 😂

Sky high ga mest lengde. Paradise følte jeg at maskaraen bare datt av på.

Alle var black waterproof

20220524_001238-01.jpeg

Jeg skal prøve Air volume 😄 

Alle mine Maybelline mascaraer jeg hadde prøvd før irriterer øyene mine.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 6.27):

Huff, min tørket ut etter en måned uansett 😕

Hold tommelen over når den er åpen, da kommer det ikke så mye luft inn, så det tipset på et program en gang, alltid gjort det siden.

Anonymkode: 2bff3...154

AnonymBruker
Skrevet
kaledonia skrev (På 24.5.2022 den 10.43):

Liker loreal sin telescopic.

Anonymkode: 2bff3...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kaledonia skrev (På 24.5.2022 den 10.43):

Ja, jeg holdt på å gi opp før jeg testet Air Volume. Var redd for at alle de billige sved så mye 😄 Tror jeg har sensitive øyne. Glad for at Air volume var så snill med øynene, og samtidig var så fin og fyldig, og ga fin bøy! Kjenner jeg må trene meg litt for å få den fin nok, men det gjelder alle maskaraer. Men fordelen er jo at den er lettere å fjerne når jeg gjør feil 😄

TS 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 17.20):

Ja, jeg holdt på å gi opp før jeg testet Air Volume. Var redd for at alle de billige sved så mye 😄 Tror jeg har sensitive øyne. Glad for at Air volume var så snill med øynene, og samtidig var så fin og fyldig, og ga fin bøy! Kjenner jeg må trene meg litt for å få den fin nok, men det gjelder alle maskaraer. Men fordelen er jo at den er lettere å fjerne når jeg gjør feil 😄

TS 

Hvorfor er air volume vanskelig å påføre? 

Anonymkode: 04513...265

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er air volume vanskelig å påføre? 

Anonymkode: 04513...265

Ikke annet enn at jeg må venne meg til ny mascara 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...