AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #1 Skrevet 20. april 2022 Jeg er nettopp blitt sammen med en mann som har et barn under 1 år (forholdet var over lenge før jeg kom inn i bildet). Selv har jeg store barn. Nå har vi lyst å reise på tur i sommer og ha hans barn med. Jeg ser for meg at dette kan bli tøft for mor men jeg vil så gjerne lære barnet å kjenne og være respektfull ovenfor mor. Det er min kjærestes oppgave å kommunisere først og fremst men jeg vil ikke tråkke utpå. Anonymkode: 9458e...120
anonymbruker2312 Skrevet 20. april 2022 #2 Skrevet 20. april 2022 Altså, ser ikke nødvendigheten med å ha kontakt med mor til barnet med mindre noen har gitt initiativ for det..? Selvfølgelig er det en kjempe snill tanke fra deg, men jeg tror det holder med at du har et godt forhold til barnet. Det er jo egentlig hun som burde nå ut til deg da, med tanke på at det er hennes barn. Gjør hun det så får dere ta det derifra. 1
AprilLudgate Skrevet 20. april 2022 #3 Skrevet 20. april 2022 Det hadde jeg droppet, en baby under 1 år som ikke har bodd fast med far er for liten foreløpig til en hel ferie? 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): Det hadde jeg droppet, en baby under 1 år som ikke har bodd fast med far er for liten foreløpig til en hel ferie? Dette. I tillegg skriver ts at hun nettopp har blitt sammen med mannen, hvorfor skal du da på ferie med barnet? Det er å be om et konfliktfylt forhold til mor. Jeg er selv «stemor» og vi ventet nærmere ett år før jeg i det heletatt møtte barnet. Anonymkode: 2c5be...c92 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #5 Skrevet 20. april 2022 Så små barn har det best hjemme, der det er bedre ungen er hos sin mor, når dere er på ferie. Anonymkode: 0ec2e...495 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #6 Skrevet 20. april 2022 Ro deg helt ned. Du trenger ikke ha noen relasjon til mor, ihvertfall ikke med det første. Du har nettopp blitt sammen med en mann og du planlegger allerede ferie med babyen hans? Virker som du er litt overivrig. Det er vel neppe aktuelt å ta et så lite barn vekk fra moren over lengre tid uansett. Anonymkode: 18e4f...4da 1
Queen of the North Skrevet 20. april 2022 #7 Skrevet 20. april 2022 Du behandler henne akkurat slik som du ønsker å bli behandlet av henne. Og respekter grenser for hva det er greit du blander deg i. Regner med du har en grei følelse for hva du synes det er greit at utenforstående skal blande seg i når det gjelder dine egne barn.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #8 Skrevet 20. april 2022 Dere har «nettopp blitt sammen» skriver du. Det høres for meg ut som det da er et veldig nytt forhold? Når barnet er under 1 år, er det bare å glemme å dra på ferie. Altså. Du har barn selv - har du helt glemt babytiden? Høres ikke veldig bra ut dette, og jeg klarer nesten ikke ta innlegget ditt helt seriøst…? Anonymkode: 20655...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå